Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Insignia 170 bg sidi landirenzo yazilimi

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Insignia 170 bg sidi landirenzo yazilimi

    Arkadaşlar 170 bg insignia sidi motor landirenzo kit kullanıyorum. Sorunsuz ve yakıt tüketiminden memnun olan arkadaşlar hangi yazılımı kullanıyorlar. Kullandıkları yazılımı veya bayi yi yazabilir veya gönderebilirlerse bende aracıma o yazılımı attırıyım. şuana kadar atılan yazılımlarda ya yakıt tüketimi (benzin tüketimi) fazlaydı başka yazılımda tekleme titreme oldu vs. sorunsuz kullanan varsa onun kullandığı yazılımı kullanıyım . yardımcı olursanız sevinirim

  • #2
    Aracınızda karma kit dediğimiz kit bulunuyor sanırım. Bu kitler malesef randımanlı olmuyor. Direkt enjeksiyonlu bir aracı manifold enjeksiyonluya dönüştürüyorsunuz. Motorun çalışma yapısı, silindir tasarımı bu şekilde değil. Benzin tüketiminiz de anma odası içerisindeki benzin enjektörleri zarar görmesin diye hep olacak, değişmeyecek, malesef hep aynı olacak.

    Yazılım değil de aynı şekilde buharlaştırmalı sistem olduğundan ayarı yapılamıyor olabilir. Ayarının hassas şekilde yapılması lazım.

    ​​​

    Yorum


    • #3
      sonuçta firma yazılım çıkarıyor sorunsuz kullanan vardır diye umuyorum sorunsuz kullanan varsa hangi yazılımı kullandığını yazarlarsa yada nerde tatktırıp ayarlatndığını en azından orayla irtibata geçip o yazılımı kullanabilirim diye düşündüm. direkt enjeksiyon kullanan birçok arabada bu tür sistemler var inşallah bende randıman tutturum. bundan önceki yazılımda sorun yoktu fakat tüketim fazlaydı bunda tüketim düştü tekleme ve lpg ye ilk geçişte stop etme sorunu başladı

      Yorum


      • #4
        Microsoft sürekli yeni Windows çıkarıyor. Ancak üzerine gerekli programlar yüklenmeden ve ayarları yapılmadan işinizi görür mü? Görmez.

        Eskiden de enjeksiyonlu araçları pahalı diye karbüratörlüye çevirip mikserli sistem takılıyordu. Ne oldu, tarih oldu. Karma sistemler de bunun gibi. Direkt enjeksiyonlu aracınızı çok noktadan (manifold) enjeksiyonlu bir araca çeviriyorsunuz. Eğer böyle çalışma randımanlı olsaydı üretici neden bu motoru daha masraflı bir iş yaparak benzin enjektörünü yanma odasına koydu ve bu enjektörü yüksek basınçlı benzin pompasıyla beraber orada sıkışmış havaya yüksek basınçlı benzin püskürtecek şekilde tasarladı? Bu soruların cevabı karma sistemlerde yok.



        Ayrıca direkt enjeksiyonlu araçların silindir yapısı da buna göre tasarlanıyor. Bakınız:



        Kitiniz tipik bir sıralı sistem kit şu an. Mevcut haliyle tüketimi ve aracın çalışmasını düzeltmek için aynı sıralı sistemlerdeki LTFT değerlerinin bozulmasını önlemek için yol ayarının güzelce yapılması ve openloop kısmın da sensörle ölçümü yapılarak yapılması gerekiyor.

        Karma sistemler sürekli araçta sorunlara gebe. Uzun süre sorunsuz yürüyenini görmedim, bana akıntıya karşı kürek çekmek gibi geliyor. Bana sorarsanız, en kötü sıvı sistem lpg kiti en iyi karma sistemden iyidir. Sıvı sistem kit tavsiye ediyorum.

        Yorum


        • #5
          arkadaşım haklısın ki sorun yaşıyoruz ama amacım soruna çözüm bulmak bi şekilde en iyisini tutturmak dediklerine katılıyorum ama yapılmış sonuçta bilgisi deneyimi konyada yönlendirecek yeri olan open loop ayarı yapan ben sorunsuz kullanıyorum memnum diyen varsa fikir almak için açtım konuyu

          Yorum


          • #6
            Hocam bulabildiniz mi performansı iyi ve benzin yakıtı az. Benim aracın performansı benzine yakın oldu mu benzin+lpg tüketimi sadece benzin tüketmiyle 5 kuruşluk farkı oluyor. Benzini kıstık mı lpg+lpg düşük ama araba tekliyor bu sefer.

            Yorum


            • #7
              Arkdaşlar ben de 1.4 t aracımı satıp, otomatik sidi almayı çok istiyordum, direk enjeksiyonlu kitlerin dahi sorunları çözülememişken bu karma sistemin hiç bir şekilde ekonomik sürüşe katkı sağlayacağını malesef düşünmüyorum.

              Araçlar artık oldukça elektronik ve (Ahmet Bey bu konuda çok daha deneyimli daha teknik anlatabilir) bir çok sensör aracılığıyla yakıt hava karışımını ayarlamaya çalışıyor. MPİ motorlarda yazılımsal olarak sürekli gaz tüketen bir araçta bu sorun oldukça aşılmış görünüyor. Sürekli farklı noktalardan ve farklı özelliğe sahip iki yakıtın bir yanma odasında sorunsuz kullanılmasını mümkün görmüyorum.

              Bu aklımdaki soruyu Beyaz Opeldeki arkadaşlarla da paylaştım, tabiki tatminkar bir cevap alamadım. Kesinlikle sorun çıkmaz ve %35 net tasarruf yapılacağını iddia ediyorlardı. Montaj yapıldıktan sonra sanırım müşterinin pek yanında olmadıkları sizlerin şikayetlerinden de belli.

              Benzin fiyatlarının da 6tl lere kadar yaklaşmışken sidi İnsignia rüyamı bir kaç sene daha öteleyerek çareyi ş.içinde kullanmak üzere otomatik daihatsu yrv turbo almakta buldum. Kendi aracımdan da çok memnunum ama otomatik olmaması ş. içinde oldukça yorucu oluyor.

              Yorum


              • #8
                Katılıyorum hocam benzinde 50-60 kuruş arası yakıyordu lpg karma sistem taktırdık 45-50 kuruş arası yakıyor. Az yakınca performans düşüyor. Ruhsata işletmemiştim gidip söktürtmeyi düşünüyorum en azından kafam rahat olur.

                Yorum


                • #9
                  bi çözümü yok şu an afr ayarı yaptırcam en sağlıklı bir şekilde bineceğiz aracımız çok güzel yakıt şehir içi biraz fazla ama şehır dışı çok iyi afr den sonra yazarım konyada yapan yok ankaraya yolumuz düşünce bakacağız artık

                  Yorum


                  • #10
                    Yerinizde olsam, Ahmet' in dediklerine kulak asar, mevcut sistemi söktürür, ya benzin ile ya da direk enjeksiyona uygun bir sistem ile değiştirirdim. Araca daha fazla işkence çektirtmemek için!
                    CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
                    SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

                    Yorum


                    • #11
                      zaten direkt enjeksiyona uygun bir sistem dediler herkes kendi malı için uygun der zaten

                      Yorum


                      • #12
                        Marjet hariç uyabilen bir kit görmedim. Çıkmışsa öğrenelim!
                        CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
                        SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

                        Yorum


                        • #13
                          Marjet kullananlarsın da çok sıkıntısı oluyor ama enazından lpg tüketen bir araçları oluyor. Onları da takipteyim, sorunsuz kullanan bir kaç insignia müşterisi var.

                          Yorum


                          • #14
                            hocam iyi günler konuyu tekrar canlandıracağım. Aracım 2014 1.6 sidi otomatik cosmo benden önceki sahibi landirenzo kit taktırmış aracın çekişinde gidişinde herhangi bir sorun yok tekleme falanda yapmıyor ancak lpg + benzin tüketiminde km'de 50 kuruş civarı yakıt değerine ulaştım son seyahatimde. Güzergah Erzurum-Rize-Erzurum şeklindeydi Erzurum'dan Rize'ye giderken biraz yüklendim ama Rize'den Erzurum'a gelirken sabitleyici ile düz olan yollarda en fazla 120 gibi hızlara çıktım. 2000 rakımdan 0'a ve 0'dan 2000 rakıma tekrar çıktığım için normalden fazla yakacağımı tahmin etmiştim ancak 50-52 kuruş tüketim olunca bana bayağı fazla geldi. Siz sorununuzu çözebildiniz mi yada yazılımından memnun olan arkadaşlar varsa yardımcı olabilir mi?

                            Yorum


                            • #15
                              Merhabs arcaa halrm 50 kurus seviyelerinde yakiyuormu acaba lpg kitinden memnun kaldiniz mi

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X