Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Opel'in ağır abisi: Omega

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #31
    Ynt: Opel'in ağır abisi: Omega

    arkadaşlar omega alsam elimde patlarmı acaba kardeşime almayı düşünüyorum satarken bi sorun olurmu bide hangi motoru tercih edersiniz?

    Yorum


    • #32
      Ynt: Opel'in ağır abisi: Omega

      ben Vectra yerine ciddi ciddi düşünmüştüm 2 sene önce. Omega artık zevk aracı onu baştan söyleyim yani kullanırken kusurlarına kafayı takmayacaksınız, arabayla uğraşmaktan bıkmayacaksınız, yakıtına bişey demeyeceksiniz, tamamen binerken zevk almaya bakacaksınız.

      en çok tutulan motoru benim bildiğim kadarıyla 2.5 v6
      temizini bulmak problemdir
      temiz bulamazsanız baş ağrıtır
      bu devirden sonra Omega sadece Omega hastalarına yarar, başkası binerse keyif almaz benim düşüncem
      tabi satarkende kolay kolay gitmez çünkü E segmenti, masraflı, çok tutulmayan bir araç.

      bizim mahallede son çıkan makyajlı kasadan var, hayatımda gördüğüm en temiz Omega. boyası, içi dışı tertemiz, sanki 3-5 yaşında bir araba gibi duruyor. tam alıp binmelik
      InsigniaTEAM

      Yorum


      • #33
        Ynt: Opel'in ağır abisi: Omega

        ahhhh eskiler ahhhhhh ihihi belki bana katılmaya bilirsiniz ama eskinin derdi bitmezzzzzzzz
        Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun...
        [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]

        Yorum


        • #34
          Ynt: Opel'in ağır abisi: Omega

          Orjinal yazı sahibi: emrezxr
          ahhhh eskiler ahhhhhh ihihi belki bana katılmaya bilirsiniz ama eskinin derdi bitmezzzzzzzz
          Eski zamanlarda İnsigniayı düşünün.

          Hah, düşündünüz. Bir üst segmentini düşünün. İşte Omega o.

          3.0 MV6 alıp üstünde hiç oynama yapmadan 19" Insignia Jantı takıp bir güzel bakımını yapıp kabloları elektronik aksamı yeniletip binmek lazım. Şu an ESP hariç Vectra C nin özelliklerini taşıyor.. Bir de sanırım 4 hava yastığı vardı kalan hiçbir farkı yok. Gerçekten çok güzel bir araç..

          Gerçekten çok rahat ve geniş bir araç. Opelin en güçlü atmosferiği diye biliyorum. Yanlış biliyorsam kusura bakmayın
          Sonuna Kadar Vectra , Sonuna Kadar 125 HP , Sonuna Kadar LPG Power hiho

          Yorum


          • #35
            Ynt: Opel'in ağır abisi: Omega

            Getirsene şunu yeniden yeni kasayla beraber
            2015 Audi A4 2.0 Tdi 190 Hp Sport Quattro

            Yorum


            • #36
              Ynt: Opel'in ağır abisi: Omega

              temizleri var ya satılık, Çağrı'nın dediği gibi, 2.5 V6 alacaksın, ya da 2.6 V6 ikisi de bu arabayı taşıyan motorlar, ama kardeşiniz genç ise hiç mi hiç gitmez bu araç ya da alıp opc line, 18 ya da 19 inç jant lazım ki biraz genç olsun, temizi bulunur illa ki, ama satarken zor gider, bizim bi tanıdıkta 2.5 V6 var, çok temiz bir araç, bakımlı da, LPG var, 30 kuruş ile 40 kuruş arası yaktığını söylüyor...

              Yorum


              • #37
                Ynt: Opel'in ağır abisi: Omega

                özel seri Lotus Omega şöyle birşey

                InsigniaTEAM

                Yorum


                • #38
                  Ynt: Opel'in ağır abisi: Omega

                  saka mı bu 420 km kadran en son hızı kactı bunun sınırlandırmıslardı sanırım 350 kmde mı neydı ferrarı porchede bu kadar kadran yoktu o yıllarda

                  Yorum


                  • #39
                    Ynt: Opel'in ağır abisi: Omega

                    dünyanın en hızlı sedanıydı ta ki M5 bu ünvanı elinden alana kadar
                    InsigniaTEAM

                    Yorum


                    • #40
                      Ynt: Opel'in ağır abisi: Omega

                      gene bmw konusturmus desene cagrı mercedes fln yokmuydu bu kadar hızlı baska arabalarda

                      Yorum


                      • #41
                        Ynt: Opel'in ağır abisi: Omega

                        olsun arada model yılı farkı var Lotus Omega 90 model, e39 M5 98 model. 8 yılda olsa Opel bu ünvanı korumuş
                        InsigniaTEAM

                        Yorum


                        • #42
                          Ynt: Opel'in ağır abisi: Omega

                          dusuk model m5 alamamıs yanı ben 90 95 arası m5 almıs olabılır dıye dusunmustum ıyımıs ozaman tr de kımsede yok sanırım bu araba

                          Yorum


                          • #43
                            Ynt: Opel'in ağır abisi: Omega

                            muhtemelen yoktur ama hiç belli de olmaz, Türkiye'den de ne arabalar çıkıyor
                            InsigniaTEAM

                            Yorum


                            • #44
                              Ynt: Opel'in ağır abisi: Omega

                              bmw e39 m5 ünvanı nasıl almış Çağrı ya? M5 son hız sınırlaması 250, ama Lotus Omega daha hızlı değil mi? 420 kadaran olduğuna göre en azından bi 300'ü geçmesi lazım şu anda da zaten BMW M5 F10 ortalama bir sedan oldu devir Cadillac CTS-V devri 556 bg Corvette ZR-1 motoru var üzerinde

                              Yorum


                              • #45
                                Ynt: Opel'in ağır abisi: Omega

                                0-100 olarak da en hızlı demiş olabilirler.
                                Omega'nın 0-60 mph hızlanması 5,1 saniye, fabrika verisi max hız 283 km/h

                                1989–1994 Alpina B10 BiTurbo - 360 hp 0–60 mph - 5.6 s. Top speed: 182 mph (291 km/h)
                                1989–1995 BMW M5 E34 - 315/340 hp 0–60 mph - 6.3 / 5.9 s. Top speed (electronically limited): 155 mph (250 km/h)
                                1991–1995 Mercedes-Benz 500E - 326 hp 0–60 mph - 6.2 sec. Top speed (electronically limited): 155 mph (250 km/h)
                                InsigniaTEAM

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X