Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Yeni Opel Modelinin İsmi

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Yeni Opel Modelinin İsmi

    Fotoromanda gördüğünüz kişiler Rüsselsheim’da yeni Opel modeli üzerinde çalışan gerçek kişilerdir.
    Yeni modelin ismini onlar biliyor ancak henüz kimse ile paylaşmıyorlar.
    Gelişmelerden haberdar olmak için bizleri takip etmeye devam edin!






















































































    InsigniaTEAM

  • #2
    Ynt: Yeni Opel Modelinin İsmi

    ilginc olmus
    2011 insignia 2,0 CDTI cosmo OPC

    Yorum


    • #3
      Ynt: Yeni Opel Modelinin İsmi

      evet ben isminin sonunda bir a harfi var diyecektim onlar açıklamış bence ds3 ve mini cooper'a bir rakip geliyor

      Yorum


      • #4
        Ynt: Yeni Opel Modelinin İsmi

        Orjinal yazı sahibi: 35OFT23
        evet ben isminin sonunda bir a harfi var diyecektim onlar açıklamış bence ds3 ve mini cooper'a bir rakip geliyor
        onlar B segmenti, Allegra A segmenti Opel'in en küçüğü olacak rakipleri pejo 107, citroen c1 falan
        InsigniaTEAM

        Yorum


        • #5
          Ynt: Yeni Opel Modelinin İsmi

          Orjinal yazı sahibi: cagri
          Orjinal yazı sahibi: 35OFT23
          evet ben isminin sonunda bir a harfi var diyecektim onlar açıklamış bence ds3 ve mini cooper'a bir rakip geliyor
          onlar B segmenti, Allegra A segmenti Opel'in en küçüğü olacak rakipleri pejo 107, citroen c1 falan
          allegra mıymış ismi? değişik güzel bi isim ama bence o segmente bi araba çıkarmak ne bileyim... gereklimiydi ya, bence e segmentine bi araba çıkarsa şu insigniadan sonra yer yerinden oynardı

          Yorum


          • #6
            Ynt: Yeni Opel Modelinin İsmi

            Abi bu nedir çizgi roman tadında olmuş
            2015 Audi A4 2.0 Tdi 190 Hp Sport Quattro

            Yorum


            • #7
              Ynt: Yeni Opel Modelinin İsmi

              Elektrikli olsun artık şart .
              Insignia Editition Elegance - 18" jant Teknik gri

              Yorum


              • #8
                Ynt: Yeni Opel Modelinin İsmi

                yola tam oturuo dıyo mını gıbı bsy olsun

                Yorum


                • #9
                  Ynt: Yeni Opel Modelinin İsmi

                  http://www.youtube.com/watch?v=2_-lO22QMFM#ws
                  InsigniaTEAM

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: Yeni Opel Modelinin İsmi

                    Orjinal yazı sahibi: 35OFT23
                    Orjinal yazı sahibi: cagri
                    onlar B segmenti, Allegra A segmenti Opel'in en küçüğü olacak rakipleri pejo 107, citroen c1 falan
                    allegra mıymış ismi? değişik güzel bi isim ama bence o segmente bi araba çıkarmak ne bileyim... gereklimiydi ya, bence e segmentine bi araba çıkarsa şu insigniadan sonra yer yerinden oynardı
                    E segmentine Omega nın devamı niteliğinde şöyle en az İnsignia kadar şahane bir tasarıma sahip bir araba çıkarsalar ...

                    ya da ne var yani artık şu SUV segmentine bir sayfa açsalar güzel bir araba yapsalar.. bir zamanlar forumdan mail falan yollanmıştı hatta.. photoshoptan birkaç resim yapıp bir arkadaşımız Almanya ya mail falan atmıştı ama sanırım ilgi görmedi.. Frontera dan sonra o segmentte sağlam bir arabası yok.. bir Tiguan bir Qasqhai bir Kuga bir Captiva, segmentinde aldı başını gidiyor.. Antara hiç tercih edilmiyor..

                    ya Antara yı baştan yaratacaklar ya da Frontera nın devamı gibi, Toureg tarzında bir jeep yapacaklar ki..

                    INSIGNIA Cosmo 2010 1.6 Turbo + DVD800 Navi.

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: Yeni Opel Modelinin İsmi

                      Opel geri sayımda

                      http://www.facebook.com/Opel/app_353816081333213
                      InsigniaTEAM

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: Yeni Opel Modelinin İsmi

                        Yeni ismi
                        ADAM




                        2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: Yeni Opel Modelinin İsmi

                          adam gibi araba aldım böyle saçma isim olurmu ya
                          '' Ya Ganiyy, Ya Muğni... ''
                          '' Melik-i Muktedirsin Ya ALLAH ''

                          Yorum


                          • #14
                            Ynt: Yeni Opel Modelinin İsmi

                            Orjinal yazı sahibi: sefirist
                            adam gibi araba aldım böyle saçma isim olurmu ya
                            Opel Adam anısına yapılmış bir jest aslında geçen gün cemil bey araba isimleriyle ilgili bir konu açmıştı bu da onun gibi Türkçe de ADAM 'ın bir karşılığı var ama başka dillerde başka bir manası var



                            2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                            Yorum


                            • #15
                              Ynt: Yeni Opel Modelinin İsmi

                              biz HERİF diyelim

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X