Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Tolga Çevik'in Filmine Gidelim mi?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: Tolga Çevik'in Filmine Gidelim mi?

    Gelmek isterim ama gideceğimiz sinema'nın yeri önemli malum arabasızlık

    Yorum


    • #17
      Ynt: Tolga Çevik'in Filmine Gidelim mi?

      geçen hafta izledim çok şey beklemeyin
      2010 Opel İnsignia 2.0 CDTI Cosmo 160 hp - DVD800 Navigasyon Paketi
      2011 Opel Astra Cosmo 1.4T 140 hp

      Yorum


      • #18
        Ynt: Tolga Çevik'in Filmine Gidelim mi?

        aynen bende izledim, çok fazla bişi beklemeyin filmden....

        Yorum


        • #19
          Ynt: Tolga Çevik'in Filmine Gidelim mi?

          Neyse iptal edelim o halde
          F30 Sport+

          Yorum


          • #20
            Ynt: Tolga Çevik'in Filmine Gidelim mi?

            görüyosun işte kimler seninle kimler değil, tanı artık kim dost kim düşman
            *İmza görseliniz kurallara aykırıdır, düzenleyip tekrar yükleyiniz.

            http://i1239.photobucket.com/albums/ff517/agyagar/bmw/61A2578A-358B-4144-BB24-07115DC89457_zpsy87xnswe.jpg

            BMW F30 320i ed M Sport 40th Year Edition 205+ Hp

            Yorum


            • #21
              Ynt: Tolga Çevik'in Filmine Gidelim mi?

              F30 Sport+

              Yorum


              • #22
                Ynt: Tolga Çevik'in Filmine Gidelim mi?

                başka film varsa uyar...

                Yorum


                • #23
                  Ynt: Tolga Çevik'in Filmine Gidelim mi?

                  Orjinal yazı sahibi: cagri
                  çok iyi çok kaliteli espriler bekleyen filmi beğenmez. yabancı komedi gibi değilde recep ivedik izler gibi izlerseniz keyifli yani recep ivedik'te aslında komik değil ama Şahan Gökbakar'ın tarzını bilenler için komik.
                  senaryosu sadece Tolga Çevik'e aitmiş zaten, o yüzden keyif almak için Tolga Çevik'in espri tarzını bilmek lazım ben dün izledim, komedi dükkanı havasında birşey beklediğim için benim açımdan güzeldi, gittiğime pişman olmadım.
                  Çağrı kardeşimin fikrine aynen katıldığımı belirtmek isterim.

                  Yorum

                  İşleniyor...
                  X