Duyuru

Collapse
No announcement yet.

INSIGNIA LPG - Subap Erimesi ve Çözümü Hakkında

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Orjinal yazı sahibi: Batu006 View Post
    Vayyy ilk defa farklı bi lpg markası önerisi alıyorum. Prins e ayar yapılamaması ilginç. Ben Landirenzo ile ikisi arasında kalmıştım. Arada 250 tl gibi komik bi rakam olduğu için prinsi tercih etmiştim taki siz olaya farklı bi soluk kazandırana kadar. Forumda romano taktıran bi arkadaşımlada konuşmuştum gayet memnundu. Dediğiniz kiti araştırıcam Size sorum
    1. Turbo kitli bi sistemmi?
    2. Dediğiniz kit böylemi bilmiyorum ama sıvı sistem bi ürün nasıl olur? Bu benzinde yakan türden?
    1-Turbo araca uyumlu kit.
    2- Sıvı sistem başka bir boyut, fiyatları da uçuk kaçık. Benim bahsettiğim sıralı sistem dediğimiz sistem. İlk çalışmada benzin, ideal sıcaklıkta LPG'ye geçen sistemlerden.
    Fikrin kadar varsın!

    Yorum


    • Orjinal yazı sahibi: mr.big View Post

      1-Turbo araca uyumlu kit.
      2- Sıvı sistem başka bir boyut, fiyatları da uçuk kaçık. Benim bahsettiğim sıralı sistem dediğimiz sistem. İlk çalışmada benzin, ideal sıcaklıkta LPG'ye geçen sistemlerden.
      Bugün Ankara'da tavsiye edilen ve atiker distirübitörü olan bi lpg ci ile telefonda görüştüm. Prins ve Atiker montajı yapıyorlar. Haftada 1 kez insignia ya montaj yaptıklarını söyledi ve genelde atiker takıp herhangi bir sorun olmadığını söyledi. Yanlız 2 tip motor kodu varmış galiba sizin motoru görmem lazım diye ekledi. Landirenzo nun insignia 16Let motoru için özel lpg çıkardığından bahsedenlerde var. Kafam çok karışık

      Yorum


      • Orjinal yazı sahibi: Batu006 View Post
        Bugün Ankara'da tavsiye edilen ve atiker distirübitörü olan bi lpg ci ile telefonda görüştüm. Prins ve Atiker montajı yapıyorlar. Haftada 1 kez insignia ya montaj yaptıklarını söyledi ve genelde atiker takıp herhangi bir sorun olmadığını söyledi. Yanlız 2 tip motor kodu varmış galiba sizin motoru görmem lazım diye ekledi. Landirenzo nun insignia 16Let motoru için özel lpg çıkardığından bahsedenlerde var. Kafam çok karışık
        Aman LandiRenzo taktırmayın, Forum sitelerinde LanetRenzo diye isim takmışlar Kalitesiz değil fakat çözülemeyen sorunlar sebebiyle kit değiştirenler var. Modele özgü kit olayına aldanmayın,

        tercih sizin,

        saygılar.

        lpgayari.com
        Fikrin kadar varsın!

        Yorum


        • Orjinal yazı sahibi: mr.big View Post

          Aman LandiRenzo taktırmayın, Forum sitelerinde LanetRenzo diye isim takmışlar Kalitesiz değil fakat çözülemeyen sorunlar sebebiyle kit değiştirenler var. Modele özgü kit olayına aldanmayın,

          tercih sizin,

          saygılar.

          lpgayari.com
          Yha bu atiker çok kafama yatıyo saolun çünkü prinsle arada uçurum var fiyat bakımından. Zaten her türlü eriyecekmiş yani her türlü çelik masrafı yapılacak neden 2 katı fiyat veriyim ki? Son bişey soruyum prins brc gibi sistemlerde biraz fiyat farkıyla turbo kit ve 164 hp üstü gibi ibareler var. Atikerin bı sistemi yüksek beygir içinde uygunmu?

          Yorum


          • Orjinal yazı sahibi: Batu006 View Post

            Yha bu atiker çok kafama yatıyo saolun çünkü prinsle arada uçurum var fiyat bakımından. Zaten her türlü eriyecekmiş yani her türlü çelik masrafı yapılacak neden 2 katı fiyat veriyim ki? Son bişey soruyum prins brc gibi sistemlerde biraz fiyat farkıyla turbo kit ve 164 hp üstü gibi ibareler var. Atikerin bı sistemi yüksek beygir içinde uygunmu?
            Cevapsız kalan soruları sevmem, bu kadar zaman sonra yazarken ; artık biliyorsunuz ki atiker bu aracı yazılımlı dahi çok rahat kaldırıyor
            Fikrin kadar varsın!

            Yorum


            • Aynen

              Yorum


              • @mr.big yazılım ile afr ayarı değişiyor mu

                Yorum


                • 2015 1.6 turbo 170hp 35bin kmdeki Prins lpgli aracım var. 3500-4000 devirdeki hızlanması, alt devirlere göre çok daha ağır.Araç sanki hızlanmasın diye kollarından tutuluyor gibi. Sorunun kaynağı ne olabilir?

                  Yorum


                  • Öncelikle Hoşgeldiniz juristokrat



                    2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                    Yorum


                    • Hoşbuldum hocam doğrudan konuya daldığım için kusura bakmayın
                      Orjinal yazı sahibi: FacomX View Post
                      Öncelikle Hoşgeldiniz juristokrat

                      Yorum


                      • Aracınızda Lpg ayarları düzgünmü kontrol ettirdinizmi bir çok Lpg ustası Insignialara uygun lpg ayarını yapamıyorlar nalbantoglu nickli Ahmet kardeşimiz bu olayı çözdü araç yürürken ayarları gerçek zamanlı lpg ayarı yapıyor bence ahmetle bir görüş
                        Bu arada hangi ildesiniz



                        2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                        Yorum


                        • Aracımıza lpg yi taktırırken, enjektörleri emme manifolduna deldirrerek taktırmak ile deldirmeden taktırmak arasında performans farkı var mı? Yada hangi yöntemle yapılması daha doğru olur? Bu konuda bilgisi olan var mı?

                          Yorum


                          • subap erimesinin belirtileri nelerdir? nasıl anlaşılabilir?

                            Yorum


                            • Orjinal yazı sahibi: juristokrat View Post
                              2015 1.6 turbo 170hp 35bin kmdeki Prins lpgli aracım var. 3500-4000 devirdeki hızlanması, alt devirlere göre çok daha ağır.Araç sanki hızlanmasın diye kollarından tutuluyor gibi. Sorunun kaynağı ne olabilir?
                              Sizin aracınız SİDİ motor. Supap konusunda A16LET'lere göre daha dayanıklı diye biliyorum.

                              2.si aracınızdaki lpg sistemi Dİ tipi. Yani direkt enjeksiyonlu. ECU olarak aracın kendi ECU'sundan değerleri alıyor.

                              Demek istediğim şu.

                              İlk önce hangi şehirde olduğunuzu belirtiniz. Ona göre varsa tanıdığımız bildiğimiz ustalar yönlendirme yapalım.

                              İkincisi baktırmanız gereken şey LPG sisteminiz. Motordan kaynaklı birşey olduğunu düşünmüyorum. Sisteminizin modeli nedir? Yani karma sistem mi? (VSİ2) yada direk yoğuşturucu ile LPG veren kit mi ?

                              Yorum


                              • Orjinal yazı sahibi: alistar View Post
                                subap erimesinin belirtileri nelerdir? nasıl anlaşılabilir?
                                Supap erimesi başladığında alt devirlerde ciddi isteksizlik başlıyor. Gaza basmadan debriyaj ile kalkan araç, aynı kaldırma yönteminde stop etmeye ve devir düşürmeye başlıyor. Üst devirlerde hissedilir birşey olmuyor ilk başlarda.

                                Daha sonra supaplar tam gittiği zaman sanki bobin arızası olmuş gibi titremeye başlıyor. 3. vitesle çıktığınız yokuşu 2 hatta 1. vitese düşürmeniz gerekiyor. Gaza bastığınızda motor kendini kısıtladığı için araç hızlanmıyor ve arıza lambası yakıyor.

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X