Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Active Select şanzuman problemi

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #31
    Merhaba arkadaşlar bugün şanzımancıya gittim kontrol ettirdim. ve hiçbir sorunun olmadığını söyledi. bu tür uyarıların aküdeki zayıfılıktan kaynaklandığını söyledi. akü değişimi tavsiye etti.
    2009 2.0 CDTI 160 HP, Cosmo Sunroof,  flexride şasi, İnfiniti 19 inc, DVD 800 Navi, Bej, Deri, Koltuk Isıtma

    Yorum


    • #32
      Merhaba arkadaşlar 2010 insignia 2.0 cdti 160 hp cosmo 175.000 km alalı1,5 ay oldu aracı konyadan aldım ve dün şanzımandan sıkıntı yaşadım kısaca özetleyeyim hareket halinde hız 50/55 falan araçta bi silkelenme oldu hani acemi şöförlerin manuel 1. viteste kalkış yaparken silkelemesi gibi. Ekranda servis şanzıman mesajı verdi ve boşa aldı ama vites "D" konumunda motor gaz yiyor ama hareket yok öyle bi tıkırtı çatırtı uğuldama gibi bir seste olmadı artı şanzımanda bir sıkışmada söz konusu değil öyle bişey olsa sanırım vitesi D'den Diğer vitesler ve P'konumuna alamazdım birde gaz verdiğimde kasıntı yapardı çok şükür yapmadı aracı stop edip tekrar çalıştırdığımda mesaj çıkmadı ve hareket ettim herhangi bir sıkıntı yaşamamak için gazlamadım normal sürüş ile devam ettim tekrar uyarı mesajı çıktı ve araç ilerlemedi bu sefer olduğu yerden çekici ile özel servisin yolunu tuttu. 1999'yılından beridir otomatik araç kullandım ama hep benzinli hep honda oldu. bu sefer onca para verip yol sesini dinlememek için insignia'yı tercih ettim. sizce sorun ne olabilir 1.5 aydır kullanıyorum herhangi bir belirti vermedi vuruntu boşluk gibi sizce sorun ne olabilir ben baskı balatasından süpheleniyorum bu kanıyada önceki aracım 2.0 accord'du onunla kıyasladığımda 2.0 turbo dizel torku yüksek bir araç accord kadar çekmiyordu bunu bir iki kez bana hissettirdi. sorun sizce ne olabilir şuan araç başında değilim tanıdık bir ustaya bıraktım yarın haberleşeceğiz.

      Yorum


      • #33
        Şanzuman yağı değişimi ile alakalı olarak nacizane bir tavsiyem olacak. Aracımızda bulunan şanzuman japon aisin üretimi torq konvertörlü bir şanzumandır. Standart bir serviste Atf değişimi esnasında konvertörün içerisinde epeyce litre kirli yağdan kalmaktadır. Pek nadir olmakla beraber yağ değişimini vakum ile yapan servis bulmak en doğru tercih olacaktır. Eski yağın tamamı vakum ile konvertörün içerisinden çekilerek sağlıklı bir yağ değişimi sağlayabilirsiniz.

        Yorum


        • #34
          İnsignia aracında bulunan şanzıman aisın AF40 6 ileri otomatik şanzıman ise bu şanzımanlarda hidrolik beyin problemi var yani şanzıman içerisinde bulunan valf gövdesi. Eğer şu arılar var ise geçmiş olsun şanzımanınız arızalı
          1-Viteslerde vuruntu olması,
          2-Viteslerde devir yükseltmesi sonrasında vitese geçmesi yani boşa çıkarma olayı,
          3-Viteslerde takılı kalması gibi arızalarda ki sorun şanzıman beyninden kaynaklanıyor sonrasında kullanmaya devam ederseniz şanzıman içerisindeki kavrama balatalarını yakıyor.
          Bu şanzımanı piyasada 5000 tl gibi bir fiyata veriyorlar 1 yıl garantili eğer ki düşünürseniz yönlendirme yapabilirim

          Yorum


          • #35
            Orjinal yazı sahibi: yasin_6154 View Post
            İnsignia aracında bulunan şanzıman aisın AF40 6 ileri otomatik şanzıman ise bu şanzımanlarda hidrolik beyin problemi var yani şanzıman içerisinde bulunan valf gövdesi. Eğer şu arılar var ise geçmiş olsun şanzımanınız arızalı
            1-Viteslerde vuruntu olması,
            2-Viteslerde devir yükseltmesi sonrasında vitese geçmesi yani boşa çıkarma olayı,
            3-Viteslerde takılı kalması gibi arızalarda ki sorun şanzıman beyninden kaynaklanıyor sonrasında kullanmaya devam ederseniz şanzıman içerisindeki kavrama balatalarını yakıyor.
            Bu şanzımanı piyasada 5000 tl gibi bir fiyata veriyorlar 1 yıl garantili eğer ki düşünürseniz yönlendirme yapabilirim
            Yasin bey bahsettiğiniz vuruntu 2 kez oldu öncesinde herhangi bir sıkıntı yaşamadım diğer bahsettiklerinizde hiç başımıza gelmedi açıklamamda ayrıntılı bir şekilde anlattım.

            Yorum

            İşleniyor...
            X