Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Superchips Hakkında Yorumlarınız

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #46
    170'lik SIDI motor kol kırıyor ve hatta kırmızı ışıkta beklerken dedi bi arkadaş.Doğru mudur? Böyle bişey varmı? Benim aracım yazılımsız ama duyunca uyuz oldum açıkçası.

    Yorum


    • #47
      Benim bildiğim tüm küçük hacimli turbo motorlarda bu risk var; o yüzden iyi bir yağ kullanmak ve araca özellikle düşük hızlarda ani gazla aşırı yüklenmemek gerekiyor.

      Ben servisteyken bu şikayetle 1.4 Meriva (model adını karıştırıyor olabilirim) geldi; adam "140 km/s hızla giderken 4. vitese çektim, gaza yüklendim ......" demişti. Yani bu motoları dikkatli kullanmak, abartmamak gerekiyor.

      Yorum


      • #48
        Mesela TSI'larda da piston kırma problemi yaygın...

        Yorum


        • #49
          "Değiştir" olmadığı için aklıma gelenleri maalesef yeni mesaj olarak yazmak zorunda kalıyorum.

          Bu işin teknik bir adı var; düşük devirde gaza aniden yüklenildiğinde benzinin kontrolsüz (erken) yanması gibi bir durum oluşuyordu; "knocking" deniyordu diye hatırlıyorum.

          Bunu önlemenin diğer bir yolu da kaliteli yakıt (yüksek oktan) kullanmak diye biliyorum.

          Teknik olarak konuya hakim bir arkadaş onaylar ya da düzeltirse sevinirim.

          Yorum


          • #50
            Orjinal yazı sahibi: ufukkk View Post
            "Değiştir" olmadığı için aklıma gelenleri maalesef yeni mesaj olarak yazmak zorunda kalıyorum.

            Bu işin teknik bir adı var; düşük devirde gaza aniden yüklenildiğinde benzinin kontrolsüz (erken) yanması gibi bir durum oluşuyordu; "knocking" deniyordu diye hatırlıyorum.

            Bunu önlemenin diğer bir yolu da kaliteli yakıt (yüksek oktan) kullanmak diye biliyorum.

            Teknik olarak konuya hakim bir arkadaş onaylar ya da düzeltirse sevinirim.
            Evet knockdown olmalı.Aracım 1.6T 170 bunlarda piston kırma varmı yani? Çok sert kullanmam,sollama yaparken basarım bi tek.Onun dışında trafik nasıl akıyorsa öyle giderim.

            Yorum


            • #51
              Benim duyduğum 1-2 vaka var, ama turbo benzinli, küçük hacimli diğer motorlarda da duyduğum vakalar var. (TSI-Ecoboost-.1.4 T Opel-TCE Renault)

              Yorum


              • #52
                Lspi deniyor bu duruma. Low speed pre ignition.
                Araç yüksek vites düşük devirdeyken ani gaza yüklenme esnasında vites küçültüp hızlanma yerine mevcut vitesle düşük devirle hızlanma yapmak buna sebep oluyor.
                Şu anki 1.4 150 hp olan astra larda fabrikasyon sorun..
                @Murat
                2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

                Yorum


                • #53
                  İşte, Ford Ecoboost için de aynı sorundan bahsedilen bir link :

                  https://forum.donanimhaber.com/ford-...-mi--135619308

                  Yorum


                  • #54
                    Orjinal yazı sahibi: yakar_35 View Post
                    170'lik SIDI motor kol kırıyor ve hatta kırmızı ışıkta beklerken dedi bi arkadaş.Doğru mudur? Böyle bişey varmı? Benim aracım yazılımsız ama duyunca uyuz oldum açıkçası.
                    Ben duymadım
                    InsigniaTEAM

                    Yorum


                    • #55
                      Orjinal yazı sahibi: cagri View Post

                      Ben duymadım
                      cagri duymadıysa sık rastlanan bir şey değildir, rahat olun. ihihi

                      Yorum


                      • #56
                        Valla içim rahatladı.

                        Yorum


                        • #57
                          Orjinal yazı sahibi: cagri View Post

                          SIDI sanki dizel motor gibi, manuel viteste gaz vermeden bile yürüyüp gidiyor araba
                          Şu an o kadar garipsedim ki. Bunu yapmayan motor da mı var? alala




                          Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

                          Yorum


                          • #58
                            2010 model 1.6 Turbo 180hp Insignia sahibiyim. Bilgi vermesi açısından yazıyorum. Ben de dün aracımı Ecufast'ten yazılımlattım. +30 Beygir , +70 Tork gibi bir güç kattı aracıma ki şuan çok memnunum. Ancak yazılım düşünen arkadaşları ısrarla Remaps'e yönlendirmek istiyorum. 3 sene 100.000 km garanti veriyor yazılım yaptığı araca. Fiyata 1400 dedi, o fiyatlara şuan için çıkamadığım için Ecufast'e gittim. Onun fiyatı bayağı uygundu.

                            Audi A3 Sedan 1.4 TFSI'ı 26000km, Scirocco 1.4 TSI'ı 12000km yazılımlı kullandım hiçbir sıkıntı yaşamadım çünkü aracımı yazılımladım diye sürekli redline'da dipgaz gezmiyorum. Daha önceki kullanımım nasıl sakinse yine aynı şekilde kullanıyorum ve Allah'a şükür hiçbir sıkıntı yaşamıyorum.

                            Yazılımın benim için en büyük artısı Yakıtı indirmesidir. Tüp taktırmak yerine yazılım yapıyorum diyelim Tork artışından dolayı yakıt bayağı azalıyor. İstanbul'da yaşayanlar gözlerinde canlandırır: Bugünki Rotam: Şişli-Esenler-Başakşehir-Esenler-Şirinevler-Şişli'ydi ve aracımın eve vardığımda ortalaması 7.3'tü.

                            Supercharger destekli 1.4 TSI'larda(160 hp-180hp) piston kırma, kol çıkarma, yağ yakma hastalıktır ancak Opel için böyle kronik bir sıkıntı ben de duymadım.

                            Yorum


                            • #59
                              Orjinal yazı sahibi: cikoleite View Post
                              2010 model 1.6 Turbo 180hp Insignia sahibiyim. Bilgi vermesi açısından yazıyorum. Ben de dün aracımı Ecufast'ten yazılımlattım. +30 Beygir , +70 Tork gibi bir güç kattı aracıma ki şuan çok memnunum. Ancak yazılım düşünen arkadaşları ısrarla Remaps'e yönlendirmek istiyorum. 3 sene 100.000 km garanti veriyor yazılım yaptığı araca. Fiyata 1400 dedi, o fiyatlara şuan için çıkamadığım için Ecufast'e gittim. Onun fiyatı bayağı uygundu.

                              Audi A3 Sedan 1.4 TFSI'ı 26000km, Scirocco 1.4 TSI'ı 12000km yazılımlı kullandım hiçbir sıkıntı yaşamadım çünkü aracımı yazılımladım diye sürekli redline'da dipgaz gezmiyorum. Daha önceki kullanımım nasıl sakinse yine aynı şekilde kullanıyorum ve Allah'a şükür hiçbir sıkıntı yaşamıyorum.

                              Yazılımın benim için en büyük artısı Yakıtı indirmesidir. Tüp taktırmak yerine yazılım yapıyorum diyelim Tork artışından dolayı yakıt bayağı azalıyor. İstanbul'da yaşayanlar gözlerinde canlandırır: Bugünki Rotam: Şişli-Esenler-Başakşehir-Esenler-Şirinevler-Şişli'ydi ve aracımın eve vardığımda ortalaması 7.3'tü.

                              Supercharger destekli 1.4 TSI'larda(160 hp-180hp) piston kırma, kol çıkarma, yağ yakma hastalıktır ancak Opel için böyle kronik bir sıkıntı ben de duymadım.
                              Hayırlı olsun, ben bir türlü cesaret edemiyorum.

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X