Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Kutu İçi Performans Hava Filtresi?

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #31
    Ynt: Kutu İçi Performans Hava Filtresi?

    Orjinal yazı sahibi: volkan
    kutu içi filtre hiç bir şekilde araca ekstra güç vermez kaldıki açık hava filtreside verse verse 1.2 bg den fazlasını vermez oda iyi bir şekilde soğuk hava alıcak şekilde ayarlama yapılırsa direk takarsan sıcak hava çekiceğinden tam tersi torkun düşer sıcak hava çektiğinden ,, yakıtada katkısının olucagını hiç düşünmüyorum kullanılan malzeme koton sadece biraz daha geçirken havayı okadar orjinalide kağıt kullan at diye tasarlanmış yakıta katkısı olsaydı üreticilerin ilk tercihi bunu koymak olurdu
    açık hava filitrelerinin yanlış konumlandırma sebebiyle performans ya da tasarruf sağlamadığı konusunda hemfikirim.dediğin gibi sıcak hava çekerek yada soğuk hava çeksin diye gereksiz uzunlukta ya da bükümlü borular ile havanın direncini artırarak bilmeden tasarruf ve performans alamıyoruz.ancak kutu içi filitreler orjinal hava yolunu kullanıklarından daha az zahmetli bir şekilde kullanılabiliyor.eğer orjinal iki arabanın birine koton diğerinekağıt filirte koyarsak (kilometreler atmasyon) ilk 3000 km -6000 km de performans ve tasarruf etkilenmeyecektir ancak daha sonraki kilometrelerde kağıt filitre performansını kaybetmeye başlayacaktır.diğer taraftan koton filitre 250gram toza kadar performansını kaybetmececektir.yani kağıt filitre bakımdan bakıma kadar inişli çıkışlı bir grafik sergilerken koton filitre 50000 kilometreye kadar düz bir grafik çizecek ki hiçbir koton filitre kullanıcısı 50000 km yi beklemez.10000 15000 de bir temizler çünkü eli kaşınır , isilik olur,gece aklına gelir, huylanır


    1,4 turbo.sunroof, necvox navigasyon, beyaz (gitti güzelim cosmo)

    Yorum


    • #32
      Ynt: Kutu İçi Performans Hava Filtresi?

      dediklerinize katılıyorum koton filtre temizle kullan uzun ömürlü daha iyi toz tutar ama performansa hiç bir katkısı olmaz kapalı filtrenin... yakıt olarakta yüzde beş gibi bir oran sadece fitrenin koton olmasıyla fark etceğini zannetmiyorum


      1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

      Yorum


      • #33
        Ynt: Kutu İçi Performans Hava Filtresi?

        Orjinal yazı sahibi: mustafa
        Orjinal yazı sahibi: volkan
        kutu içi filtre hiç bir şekilde araca ekstra güç vermez kaldıki açık hava filtreside verse verse 1.2 bg den fazlasını vermez oda iyi bir şekilde soğuk hava alıcak şekilde ayarlama yapılırsa direk takarsan sıcak hava çekiceğinden tam tersi torkun düşer sıcak hava çektiğinden ,, yakıtada katkısının olucagını hiç düşünmüyorum kullanılan malzeme koton sadece biraz daha geçirken havayı okadar orjinalide kağıt kullan at diye tasarlanmış yakıta katkısı olsaydı üreticilerin ilk tercihi bunu koymak olurdu
        açık hava filitrelerinin yanlış konumlandırma sebebiyle performans ya da tasarruf sağlamadığı konusunda hemfikirim.dediğin gibi sıcak hava çekerek yada soğuk hava çeksin diye gereksiz uzunlukta ya da bükümlü borular ile havanın direncini artırarak bilmeden tasarruf ve performans alamıyoruz.ancak kutu içi filitreler orjinal hava yolunu kullanıklarından daha az zahmetli bir şekilde kullanılabiliyor.eğer orjinal iki arabanın birine koton diğerinekağıt filirte koyarsak (kilometreler atmasyon) ilk 3000 km -6000 km de performans ve tasarruf etkilenmeyecektir ancak daha sonraki kilometrelerde kağıt filitre performansını kaybetmeye başlayacaktır.diğer taraftan koton filitre 250gram toza kadar performansını kaybetmececektir.yani kağıt filitre bakımdan bakıma kadar inişli çıkışlı bir grafik sergilerken koton filitre 50000 kilometreye kadar düz bir grafik çizecek ki hiçbir koton filitre kullanıcısı 50000 km yi beklemez.10000 15000 de bir temizler çünkü eli kaşınır , isilik olur,gece aklına gelir, huylanır
        ABİ SON CUMLENE NE GÜLDÜM YA

        Yorum


        • #34
          Eski bir konuyu hortlatayım.ihihi

          Biturbo için kutu içi filtre bakıyorum. Daha önceki 1.6 T 180'lik aracımda K&N kullanmış ve memnun kalmıştım ama ne yazık ki satarken bir anlık gafletle üzerinde gitti.maad Şuanda fiyatlarına baktım da kurdan sebep biraz uçmuş. İnternette gezinirken ITG diye bir markaya denk geldim ki Türkiye'de de bayileri var ve fiyat olarak K&N'nin yarısı civarı. Sitelerinde demelerine F1 araçlarına ve farklı markaların performans departmanları üretim araçlarına tedarik ediyorlarmış. Var mıdır bilgisi olan, iyi midir, ne dersiniz?

          http://itgairfilters.com/
          http://skperformans.com/UrunDetay.aspx?UrunId=75
          34 ST 579 '09 C180 Kompresor

          BİR ZAMANLAR 34 KRR 79 1.6T Edition Elegance Teknik Gri

          Yorum


          • #35
            Fiyatı iyiymiş Ratip. Ben de BMC'den memnunum.


            Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

            Yorum


            • #36
              Orjinal yazı sahibi: ratip View Post
              Eski bir konuyu hortlatayım.ihihi

              Biturbo için kutu içi filtre bakıyorum. Daha önceki 1.6 T 180'lik aracımda K&N kullanmış ve memnun kalmıştım ama ne yazık ki satarken bir anlık gafletle üzerinde gitti.maad Şuanda fiyatlarına baktım da kurdan sebep biraz uçmuş. İnternette gezinirken ITG diye bir markaya denk geldim ki Türkiye'de de bayileri var ve fiyat olarak K&N'nin yarısı civarı. Sitelerinde demelerine F1 araçlarına ve farklı markaların performans departmanları üretim araçlarına tedarik ediyorlarmış. Var mıdır bilgisi olan, iyi midir, ne dersiniz?

              http://itgairfilters.com/
              http://skperformans.com/UrunDetay.aspx?UrunId=75
              Fiyatı çok uygunmuş, hem insignia'nın hem megane'ın k&N filtrelerini arabaları satarken sökmüştüm. Megane'nınki aynı motorlu cla'ya uyar demiştim ama uymuyormuş ne yazık ki.
              ahlaksızla birlikte yaşayacağına YİĞİTLE ÖLÜME GİT

              Yorum


              • #37
                Satan yeri bilmem tanımam, Itg'nin fiyatı çok uygun olduğu için şüphelendim, Türkiye distribütörü olduklarını yazmışlar, resmi siteye girdim baktım öyleymiş.
                Ürünün kendisini kullanıp deneyim edinmedim ama farklı bir deneyim aktarıyım.
                Bu sektörde çalıştığım zamanlar 600-650€ gibi bir rakama VW Racing carbon filtre satıyorduk, kendisi şu oluyor;

                vw racing filtre ile ilgili görsel sonucu



                Bu filtre eskiden ITG imiş, VW Racing sonradan kendi adını koyup satmaya başladı sanırım.
                İç yapısı göründüğü gibi sünger ve bu sünger temizlerken dikkat edilmezse, sert davranılırsa dökülmeye başlıyor.
                (1.4 TSI motorda çok muazzam sesi var...)
                Ancak ITG'nin kendi filtreleri de böyleyse çok uzun ömürlü olmaz. Ben pamuk filtreye yeri geldiğinde kurutma işlemini hızlandırmak için kompresörden hava bile tuttum ama hem tel fileli olması hem pamuk yapısı sebebiyle zarar görmedi (filtre temizlerken tazyikli su ve tazyikli hava kesinlikle tutmayın!)

                Güncel fiyatları bilmiyorum ama BMC 500-600 gibi rakamlara çıkmış sanırım. 200-300 TL sünger filtredense 500-600 TL pamuk filtreyi tercih ederdim.
                Kendi tercihimdir.
                Son düzenleme: cagri; 25.05.2018, 23:50.
                InsigniaTEAM

                Yorum

                İşleniyor...
                X