Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Fren Balatasını Değiştirdik

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Hocam keşke başka servise sorsaymışsınız geçen bakımda balataları 220₺ ye değiştirttim, aracım 5yaşının altında olduğundan çok fazla da indirim alamadım. Opetürkiyenin acilen servisler arasındaki bu fiyat farklılığına bir son vermesi lazım.


    2014 INSINGNIA 1.4 TURBO Sedefli Mahagony Kahve Edition Elegance + Stil Paket + Sunroof Paketi
    2016 MOKKA X 1.6 CDTI AT Amber Turuncu Excellence + Opel Eye + Deri Paketi + Sunroof Paketi

    Yorum


    • #17
      Ufuk hocam yanlış anlaşılmasın markalar kötü demedim mutlaka kendini ispatlamis firmalar gm de TRW ye yaptırıyor sonucta




      2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

      Yorum


      • #18
        Bosch car yetkili servis iyi bir alternatif gibi duruyor yazilanlardan. .aklımızda bulunsun..opel ve bosch sonra sanayi siralanabilir o zaman..Sadece orjinal gm balataların neden bu denli pahalı olduğunu anlayamamistim ama kendi acimdan yazilanlar yeterli oldu teşekkürler

        Yorum


        • #19
          Orjinal yazı sahibi: Kaan352 View Post
          Bosch car yetkili servis iyi bir alternatif gibi duruyor yazilanlardan. .aklımızda bulunsun..opel ve bosch sonra sanayi siralanabilir o zaman..Sadece orjinal gm balataların neden bu denli pahalı olduğunu anlayamamistim ama kendi acimdan yazilanlar yeterli oldu teşekkürler
          Nette çok fazla şikayet var Bosch car servis hakkında.

          Yorum


          • #20
            Delphi iyidir bende on,arka balata setini(18 janta gore)+hidrolik yagini 200 tlye aldim 100 tl iscilikle birlikte 300 tlye aradan cikarttim neredeyse servise oranla 3te 1 parasina kurtuldum hemde hic bir farki yok hatta uzun donemde dahada iyi tutmaya basladi ilk 2-3 bin km tam verim alamadim ama papuclar eridikce performans iylesti.

            Yorum


            • #21
              Olaya şöyle bakmak lazım 180lik insignialarda Gm dışı ürünler malesef çok uzun süreli kullanılamıyordu birazda agresif kullanıyorsanız en iyisi orjinal güçlendirilmiş disk ve balatalardır günümüzde 136 lık insignialarda ve sakin kullanımlarda oem ürünlerde başarılıdır tabi bu tercih ve ekonomi meselesidir





              2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

              Yorum


              • #22
                Orjinal yazı sahibi: ufukkk View Post

                Bu bir tahmin mi yoksa somut bir bilgiye dayanıyor mu? Eğer somut bir bilgiye dayanıyorsa öğrenmek isterim.
                Parça parça bilebileceğim bir konu değil fakat örnek için bobin arızalarına ilişkin konuları inceleyebilirsiniz.
                34 ST 579 '09 C180 Kompresor

                BİR ZAMANLAR 34 KRR 79 1.6T Edition Elegance Teknik Gri

                Yorum


                • #23
                  Aklıma gelen bir iki ekleme yapayım

                  Far Ampülleri Osram Serviste 500-700 tl dışarıda 150-200 tl
                  Fren Balata sı





                  2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                  Yorum


                  • #24
                    Orjinal yazı sahibi: mccoffeer View Post
                    Hocam keşke başka servise sorsaymışsınız geçen bakımda balataları 220₺ ye değiştirttim, aracım 5yaşının altında olduğundan çok fazla da indirim alamadım. Opetürkiyenin acilen servisler arasındaki bu fiyat farklılığına bir son vermesi lazım.
                    Opel Odak, Opel Erdemir Ve Çanakkale Opel Ekşi'den birebir aynı fiyatı aldım. Dün gece 10-15 kez yüksek hız ani frenleme denemeleri yaptım. 50-0, 70-0, 100-0 120-0 testleri yaptım gayet başarılı. Orijinal balatalar fazlasıyla ses yapıyordu. Delphi balata da şimdilik hiç ses yok, ileride ne olur bilemem.

                    Yorum


                    • #25
                      Umut Hoca yarın fren testini yaparız sen merak etme



                      2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                      Yorum


                      • #26
                        Herşey maddiyat tabi. Ama bir ay geç olsun ojinal olsun
                        Ergün GÜRBÜZ

                        Yorum


                        • #27
                          Şimdi konuya tekrar girmişken aklıma geldi, orijinal ekipman için bu kadar yüksek kalite standartları var da; neden GM yağları Türk malı, dünyada hiç bir bilinirliği olmayan bir firmada üretilmiş? Bu yağın Motul ya da Liqui Moly'den iyi olduğuna inanıyor musunuz; ben inanmıyorum.

                          Şahsen hala 2-3 kat fazla para verip orijinal diye GM kutusuna konup satılan balata almaktansa, o parayı vermişken "ekstrem" markaların performans balatalarını alırım daha iyi. (EBC gibi.) Ya da her 2 balata değişiminde diskleri de değiştiririm veya balataları yarı ömründe değiştiririm; emin olun çok daha performanslı olur. Çünkü aradaki fiyat farkı çok abartılı.

                          Yorum


                          • #28
                            Orjinal yazı sahibi: ufukkk View Post
                            Şimdi konuya tekrar girmişken aklıma geldi, orijinal ekipman için bu kadar yüksek kalite standartları var da; neden GM yağları Türk malı, dünyada hiç bir bilinirliği olmayan bir firmada üretilmiş? Bu yağın Motul ya da Liqui Moly'den iyi olduğuna inanıyor musunuz; ben inanmıyorum.

                            Şahsen hala 2-3 kat fazla para verip orijinal diye GM kutusuna konup satılan balata almaktansa, o parayı vermişken "ekstrem" markaların performans balatalarını alırım daha iyi. (EBC gibi.) Ya da her 2 balata değişiminde diskleri de değiştiririm veya balataları yarı ömründe değiştiririm; emin olun çok daha performanslı olur. Çünkü aradaki fiyat farkı çok abartılı.
                            Böylesi çok daha iyi olur. Benim karşılaştığım kadarı ile sanayide özellikle bir marka belirtmezseniz AC Delco(Ses ve titreşim probleminden dolayı 1 ay kullanmadan disklerle birlikte komple değiştirmiştim) veya Bosch takıyorlar ki(bana göre vasattır), bahsettiğim buydu. Geçenlerde arka balatalarımı değiştirdim ve özellikle TRW marka aradım. Gayet memnunum.
                            34 ST 579 '09 C180 Kompresor

                            BİR ZAMANLAR 34 KRR 79 1.6T Edition Elegance Teknik Gri

                            Yorum


                            • #29
                              Haklısınız, sanayide her yerde bu iş yaptırılmaz. Balatayı güvenilir bir yerden almak lazım, piyasada TRW'nin bile sahtesi varmış. Bosch'un zaten sahtesi bol diye biliyorum. Ben de önceden TRW alırdım, son zamanlarda TRW'nin sahibi/ortağı Ferodo balata alıyorum çünkü Ankara'da büyük bir bayilerini buldum; bugüne kadar da hep memnun kaldım.

                              Ben normalde asla ucuz/muadil ürünü savunmam fakat 1000 liraya balata değişimi de bana kabul edilebilir gelmiyor.

                              Yorum


                              • #30
                                Orijinal disk ve balata kullanmak istediğimi ustama söyleyince parçacıdan GM marka ürünlerin fiyatını aldı duyunca şaşırdım. Ön disk ve balata takımı yaklaşık 1700 liraya geliyordu. Muadil olarak uygun fiyatlı ve güvenilir Delphi disk ve Meile balata 550 lira deyince GM taktırmadım. İlk zamanlar fiyatına göre tutuş varken 5000 km gibi bir yol yaptıktan sonra orijinali aratmıyorlar. Sanırım alıştılar. Gene de iddialı konuşmuyorum çünkü 5. sezonunu kullandığım yazlık lastiklerim artık uyarı vermeye başladılar. Bu yazı bitirdikten sonra hem kışlıkları hem yazlıkları yenileyeceğim. O zaman da gene disk-balata hakkında görüşlerimi yazarım.


                                Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X