Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Vogtland 3 cm yay sorunu

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Vogtland 3 cm yay sorunu

    Daha önce de paylaşmıştım yay la ilgili problemleri, bıktırmaya başladığı için artık bir çözüm bulmayı kafaya koydum gerekirse söktürecem.
    En başta soğuk press düşündüm ama güvensiz diye vazgeçmiştim. (ama sanayide 2017 audi a4 e bile adamlar soğuk press yaptırdığını görünce kafam karıştı)
    Yayı aldığım yer olan xtreme tuningi aradım, dedim yaylar ses yapıyor direksiyonu çevirince hortum taktık hortum kayınca yine ses başladı ve arka taraf ön tarafa göre bariz daha fazla alçaldı dedim , sizin araba zaten orjinali de ön taraf daha alçak ta dedi.
    Aracım 2011 1.6t cosmo.
    Ben yay taktırmadan önceki halini hatırlayamadım sizlerin bir fikri varmı acaba.
    Eibachla değiştirmeyi düşündüm ama vogtlandları geri kabul etmez sanırım bu xtreme tuning. Zaten eibach alsam da aynı sorunu yaşarsın diyorlar genelde.

    Sizce ne yapmalıyım bu soğuk press olayına girmelimiyim ? yayların ses yapması ve arka tarafın ön tarafa göre daha aşağıda olması rahatsız ediyor
    İnsignia 1.6t 180hp cosmo

  • #2
    insignialarda hep aynısı oluyor bildiğim kadarıyla ben eibach takmıştım onda da arka taraf daha basık duruyordu.
    ahlaksızla birlikte yaşayacağına YİĞİTLE ÖLÜME GİT

    Yorum


    • #3
      benim aracımda dikkat etmemekle birlikte arkadaşın birinde sport var 2016, onun önü biraz düşük gelmişti bana. oynadın mı diye sorduğumda hayır dedi, araç düşük görünüyor ön taraf dedim. evet ya dikkat etmemişim harbiden ön taraf düşük dedi.
      1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya Koruma
      Flexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control

      Yorum


      • #4
        Aslında arabanın orijinal halinin yüksekliği çok önemli değil, vogtland genelde ön-arka yüksekliği eşitler ama makyajlı kasa yay konusunda biraz sorunlu malesef. Zamanında bir f30 sahibini de bu konuda ikna edememiştik, ön çok düştü diyordu, vogtlandı söktürüp eibach taktırdı o da aynısı oldu)
        InsigniaTEAM

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: cagri View Post
          Aslında arabanın orijinal halinin yüksekliği çok önemli değil, vogtland genelde ön-arka yüksekliği eşitler ama makyajlı kasa yay konusunda biraz sorunlu malesef. Zamanında bir f30 sahibini de bu konuda ikna edememiştik, ön çok düştü diyordu, vogtlandı söktürüp eibach taktırdı o da aynısı oldu)
          Benim araç makyajsız ama 2011 model. Arabadan her indiğimde aracıma baktığımda gözüm takılıyor bir türlü alışamadım
          Soğuk press çok yaptıran var ama bizim forumda yaptıran yok sanırım.
          İnsignia 1.6t 180hp cosmo

          Yorum


          • #6
            Bende eibach ta yasadım aynı sorunu hemde ürünlerim eibachın kendi üreticisinden aldıgım mail dogrultusunda istenilen koda uygun olarak almanyadan geldi ama arkalar önlerden daha fazla alçaldı. Araç dururken sanki bagajda yük varmış gibi duruyordu daha sonra önlere coilover yaptırdım kafama göre ayarlıyorum arkada eibachlar duruyor. Eibachlar voglanta göre daha sert yaylar. O yüzden voglant daha mantıklı bizim araçlar için aracın sert kombinasyonu eibachların sertliği birde bende 19 jant ve 35 yanak lstiklerle epey sert oldu araç önler için eibachta alsanız aynı sıkıntıyı yaşarsınız. Faklı bir çözüm bulmak lazım.
            2010 INSIGNIA SEDAN COSMO 1.6T 180HP MT6

            Yorum

            İşleniyor...
            X