Reklamlar
Sayfa: 1 [2]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: 2011 insignia satışları çok kötü  (Okunma Sayısı 6942 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
mehmet
Mehmet
VIP üye
*
Çevrimdışı Çevrimdışı

Yaş: 42
Yer: Merzifon
Mesaj Sayısı: 2637



« Yanıtla #20 : 11 Mayıs 2011, 19:02:23 »

Opel TR LPG işine el atmaz ve yakıta çözüm bulamaz ise Insignia'nın işi biraz zor.
Maalesef ki öyle...

Kim böyle güzel bir araba varken satmak isterki ?
Logged

2010 Opel Insignia 1.6 T Cosmo + Hakim Gri + Flyaudio DVD/Navigasyon

Gönderen
tornado
Üye

Çevrimdışı Çevrimdışı

Yaş: 32
Yer: Konya-Beyşehir
Mesaj Sayısı: 660

Sevgi,saygı,hoşgörü...


« Yanıtla #21 : 11 Mayıs 2011, 19:08:09 »

YAKIT YAKIT YAKIT.

İnsanlar önce yakıta bakıyorlar artık.

C180 hariç hangisi çok yakıyor ? Yada hangisinin az yakanı yok ?


-------------

Önce ilk sorudan başlayalım. Hangisi çok yakıyor ? Passatın bile az yakan, Passat dizel gibi bir alternatifi var.
Passat Dizel kokluyor
Passat benzinli bizimkiler kadar yakmıyor.
C5 kokluyor.
508 kokluyor.
Latitude kokluyor.

E gelelim en kritik soruya; Insignia'da nispeten tasaruflu neler var ?  2.0 - 130 HP , 2.0 160 HP. Fiyatları kaç para + vergi yükü ne kadar ?
Hani bizim 1.6 Turboların vergi avantajı ? Benzinle beraber uçtu gitti maalesef.
Ben bütçeme göre biraz daha bekleseymişim diyorum şahsen.
Bekleyip keşke 2.0 dizel insignia alsaymışım. Vergisi çokmuş çokda umurumda olmazdı. Şu an aradaki farkı misli misli benzine veriyoruz.

LPG'ye karşı olduğum halde fellik fellik LPG çözümü arıyoruz. Hoş doğru düzgün bir LPG çözümü de bulamıyoruz.



+ 2011
Fiyatı filan çok anormal değil de bu motorlara lpg uyumu olmadıktan sonra İnsignia'nın satışı çok olmaz bence.Artık ekonomi devri.  Neden lpg uyumlu yapmadılar ki o motoru,magnezyum yeni mi icad olmuş,önceki arabalarda neden yok böyle sorunlar acaba? 4.5 TL olan benzin fiyatı ile de binilmez ki o arabaya. Arkadaşın dediği gibi dizel alsam yıllık vergisi 2.000 TL bence bu politika ile olmaz.Artık herkes ekonomik takılıyor.Ya Opel o motorları lpg uyumlu yapacak ya da 1.6 dizel çıkaracak. Şahsen ben de 1.6 dizel motorun İnsignia'ya yakışmayacağını düşünüyorum,o spor görüntünün altında 1.6 dizel olmaz.Bence en iyisi motoru lpgye uygun hale getirp öyle üretmek işte o zaman herkes alır. Ben de dahil.
« Son Düzenleme: 11 Mayıs 2011, 19:10:16 Gönderen: tornado » Logged

2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör,EBC Green Stuff spor balata...

Gönderen
yigity
Üye

Çevrimdışı Çevrimdışı

Yaş: 27
Yer: Manisa-İzmir
Mesaj Sayısı: 175


« Yanıtla #22 : 11 Mayıs 2011, 20:07:03 »

Hem 180 hp lik bi araca sahip olacaksın,hem vergiden tasarruf edeceksin,hem donanım-fiyat performansı iyi olacak,hem az yakacak vs.vs.    yok öyle yağma bu memlekette.Diyerek kendimi avutuyorum artık
« Son Düzenleme: 11 Mayıs 2011, 20:13:15 Gönderen: yigity » Logged

Gönderen
tornado
Üye

Çevrimdışı Çevrimdışı

Yaş: 32
Yer: Konya-Beyşehir
Mesaj Sayısı: 660

Sevgi,saygı,hoşgörü...


« Yanıtla #23 : 11 Mayıs 2011, 22:32:52 »

Hem 180 hp lik bi araca sahip olacaksın,hem vergiden tasarruf edeceksin,hem donanım-fiyat performansı iyi olacak,hem az yakacak vs.vs.    yok öyle yağma bu memlekette.Diyerek kendimi avutuyorum artık

180 hp olması bir şey ifade etmiyor,vergisi mecburen 1.6 motor vergisi olacak,tasarruf etme söz konusu değil,donanımına ve güzelliğine kimse bir şey diyemez. Araba 180 bg gibi güçlü bir motora sahip diye kimse benzin ile binmek zorunda da değil,az yaktığını da kimse söyleyemez... diyerek ben de lpg uyumlu motor yapmaları gerektiğini düşünüyorum.
Logged

2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör,EBC Green Stuff spor balata...

Gönderen
corail
Üye

Çevrimdışı Çevrimdışı

Yaş: 36
Yer: izmir
Mesaj Sayısı: 984



« Yanıtla #24 : 11 Mayıs 2011, 23:28:24 »

Lpg uyumu ve cift kavramali otomatik vites sart..
Ardindan ise 1.6 lt 130 ps lik bir dizel motor da sart..
Bunlarin olmasi icin de en az 1 sene gerekir saniyorum ( 1.6 dizel daha da uzun surebilir )
Aracini satmak isteyenlere nacizane tavsiyem bugunlerde degerlendirmeleri zira opel tr bildigi tek yontem olan Fed parasal genisleme plani hesabi "ucuncu batan geminin mallari" kampanyasi baslatirsa durum can yakici olabilir.. Bir de 2012 modeller eylulde gelmeye baslayacak.. 2009 lar 3 2010 lar ise 2 yasinda arac statusune girecek..
Logged



F20 116i Sportline Deep Sea Edition

Gönderen
MuYMuY
Üye

Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 62


« Yanıtla #25 : 12 Mayıs 2011, 11:29:51 »

2500 tl 10 depo yakit demek Turbo da
Depo da 11 lt yaksaniz kabaca 600 km den ayda 6000 km ediyor
Bu tempoda dizel daha guzel bir secenek olur
Ama benzinli bir baska alternatif ile (1.4 TSI) bana gore
9  lt altina inemezseniz derim

600 km daha göremedim 1 depo ile 500km gidiyorum en fazla , ayda da ortalama 4000-4500km yol yapıyorum. Şuanda golften çok memnunum tüketimi 3,5-4lt arasında gidip geliyor. İyi güzel donanımına göre çok uygun fiyatlı bir araç ama her güzelin bir kusuru vardır
Logged

Gönderen
DiaDavidoff
Ziyaretçi
« Yanıtla #26 : 12 Mayıs 2011, 16:07:30 »

Sizlerle net bir izlenim paylaşayım;
Opeli yıllar yılı orta sınıf arac üretmekten ve bayilerine vermiş olduğu serbest piyasa imkanları nedeniyle hiç bir zaman iyi bir marka olma adına adım atmadı,
Batmaya çok yaklaşmışken insignia gibi bir araba üretip ve arkasından astra j lerle beraber çok büyük bir bataktan uzaklaşma ivmesi yakaladı bunu markalaşma kaliteli üst sınıf araç yapıyorum slogonanından ziyade yine günü kurtarıyorum mantığıyla yola devam etti...
Bir BMW Bir Mercedes yada bir voswagen kadar araçlar ne derece bizim kinden iyidir tartışmasından ziyade bu üreticiler ne üretirse üretsin marka ve düzenli satış politikaları nedeniyle her zaman bizim önümüzde olacaklar...

Basit bir örenekle aracımı görüp bu ne güzel araba neymiş bunun markası denildiği zaman opel cevabını verdiğimde insanların şakına dönmesi,

bi mercedes bmw audi desem kimse şaşkınlıkla karşılayamayacak ama Adı opel olunca ve Opelin satış politikaları ülke genelinde ki servis kalitesi sorgulanınca soruyorum;

"İNSİGNİA'NIN SUCU NE ?"

Logged

Gönderen
Funkyair
Hakan
Üye

Çevrimiçi Çevrimiçi

Yaş: 39
Yer: Bursa
Mesaj Sayısı: 2884



« Yanıtla #27 : 12 Mayıs 2011, 21:24:07 »

2500 tl 10 depo yakit demek Turbo da
Depo da 11 lt yaksaniz kabaca 600 km den ayda 6000 km ediyor
Bu tempoda dizel daha guzel bir secenek olur
Ama benzinli bir baska alternatif ile (1.4 TSI) bana gore
9  lt altina inemezseniz derim

600 km daha göremedim 1 depo ile 500km gidiyorum en fazla , ayda da ortalama 4000-4500km yol yapıyorum. Şuanda golften çok memnunum tüketimi 3,5-4lt arasında gidip geliyor. İyi güzel donanımına göre çok uygun fiyatlı bir araç ama her güzelin bir kusuru vardır

Herseyden once Golf un 1.6 TDİ motoru cok cok basarili
Bluemotion ile yakit tuketimi daha da iddiali diye duyuyorum
Almanya da yaklasik 3000 km bu normal Golf 1.6 TDİ (90 hp) kullandim
Cok cok yumusak kullandigimda 5 lt civarinda bir yakit tuketimi vardi
Otoyola cikip gazladigimda maksimum 200 yapabiiyordu vr o hiza oldukca keyifli cikip sanki limitor varmis gibi duruyordu
Bu tempoda ortalama 9 lt tuketimi vardi
Sizin Golf ile elde ettiginiz guzargahta benzer tempo ile bizim Turbolar
8 lt ortalama civarinda dolasir diye dusunuyorum cunku belirttiginiz rakamlar
Gaz pedali altina yumurta konarak yakalanabilir
Buna ragmen canavatiniz ile ayni kosullarda depoda 500 km gidebiliyorsaniz ciddi problem olabilir
Benim son ortalama degerim 9.6 lt (karma kullanim) bu da depo ile 700 km civari a denk geliyor
PO 95 testlerim devam ediyor memnuniyetim devam ama biaz fazla silkeme yapmaya basladik

Son soz olarak ayda bu kadar yol yaptiginiz icin Golf TDI guzel secenek
 
Logged
Sayfa: 1 [2]   Yukarı git
Yazdır
 
Gitmek istediğiniz yer: