Reklamlar
Sayfa: 1 2 [3]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Insignia 1.6 CDTI Yazılım Stage1  (Okunma Sayısı 1170 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
HaniBanaDemiş
Rıfat
Üye

Çevrimdışı Çevrimdışı

Yaş: 31
Yer: İstanbul
Mesaj Sayısı: 1778


« Yanıtla #40 : 05 Ocak 2017, 18:01:20 »

Kodların değişmesi her zaman yeni ürün geliştirilmesi demek olmuyor maalesef. Aynı parçanın kodunun makyajlı kasada değişmesi ve piyasada bulunamaması bana pahalıya mal olmuştu. Benim gibi sonradan değil önceden araştırmak lazım. Tabi gerçekten yeni ürün geliştirmiş de olabilirler.
Logged

Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi

Gönderen
canbaz
ADIGE
Üye

Çevrimdışı Çevrimdışı

Yaş: 39
Yer: ATAKENT
Mesaj Sayısı: 1124



« Yanıtla #41 : 05 Ocak 2017, 18:04:11 »

@ Kadir
İstisnalar var tabiki de motor aynı motor aynı üretim yılında farklı motor kodlarının farklı şansızman kodlarının neden olduğunuda sorgulamak lazım !?!?. Yazılım bana inanılmaz ters bir uygulama (fabrikanın desteklediği TUV onaylı hariç) Garantisi olmayan bir uygulamanın güvenli olduğundan bahseden arkadaşlarımız kendini ancak kandırır.
Onun tek nedeni,bazı ülkelerde vergilendirme sisteminde güç beygir olarak tahsil ediliyor,bu sebepten herşey aynı olmasına rağmen güç fazla yada eksik oluyor,diğer söylediğine gelince kesinlikle katılıyorum güvenli olamaz .
Sevgili Maliye Bakanımızın ÖTV sisteminde yapacağı değişikle, Avrupa standartlarını yakalayacağımızı zannederken, hala 1600 CC araçtan üstü motor hacimlerinin lüks araç sınıfına ülkemizde değerlendirilmesi ne kadar acı bir tablo. Otobanlarda Almancı olarak tabir edilen sevgili gurbetçi soydaşlarımızı geçmeye başlamışken tekrar eziklenmek hoşuma gitmiyor. Tırcı Alican abimizin dediği gibi araba dediğin BMW dir. V8 olacak. Aşağısını beğenmem söylemleri ne kadar yerinde aslında. Adam Tır şöförü. Küçümsemiyorum. Demek ki  alım gücü yüksek. Türkiyeye gelip Otapark adminlerinin kullandırdığı Hyundai aracı kullanırken küçümsemesini unutmam. Avrupalı bitmiş okeye dönüyor. bizede taşları dizmek düşer. Adamlar motorda emisyon değerlerini düşürmek için kısıyorlar Bizde onların kıstığını fantazi yaparak açıyoruz.  evil
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=Jem11GNnbzg

''Fidan dikmek için en iyi zaman yirmi yıl önceydi.Sonraki en iyi zaman ise şimdi'' İhtiyar Balıkçı

Gönderen
maxut
Üye

Çevrimiçi Çevrimiçi

Yaş: 30
Yer: ELAZIĞ
Mesaj Sayısı: 436


« Yanıtla #42 : 05 Ocak 2017, 18:53:27 »

Motor gücünde %20 lik bir artış performansta hissedilir değişiklik yapar. Eğer gerçekten artış varsa.
.
Bu durum hızlanmayada yansır.
%20 lik bir artışı nasıl tespit ettiniz ? Beygir ve tork artışımı ? Kaldı ki beygir ve tork hesabı yapan test cihazlarının kalibrasyonu doğru olan TC' de var mı ? Mühendislik bilgisi olmayan kişilerce yapılan bu tarz uygulamaların araca zarar vereceğini ( siz olmasanızda sizden sonraki sahiplerine) düşünen biriyim. Şanzımana verdiği zararı ise düşünmek bile istemiyorum. Bu iş sadece yazılımla olmaz. mekanik olarakta desteklemek gerekir. İster soft olsun ister hard olsun...

Fazla ayrıntıya gerek yok aslında.  Aynı aracı yazılım  öncesi ve sonrası kullanırsanız farkı anlayabilirsiniz. Ister dyno ölçümü, ister roll,  ister başka sekilde. İyi bir yazılımsa her türlü farkeder.
.
Kullananlar fark var diyor. Siz kullanmadan yok diyorsunuz.
Logged

İnsignia 2014 Cosmo 1.6 170hp, Marjet Sıvı Sistem LPG, Zeytin Yeşili, Otomatik, FlexRide Paketi, Çevre Görüş Paketi 2, Sunroof, BOSE Ses Sistemi, Park and Go Paketi, Isıtmalı Siena Perfore Deri Koltuklar

Gönderen
canbaz
ADIGE
Üye

Çevrimdışı Çevrimdışı

Yaş: 39
Yer: ATAKENT
Mesaj Sayısı: 1124



« Yanıtla #43 : 05 Ocak 2017, 19:05:02 »

Motor gücünde %20 lik bir artış performansta hissedilir değişiklik yapar. Eğer gerçekten artış varsa.
.
Bu durum hızlanmayada yansır.
%20 lik bir artışı nasıl tespit ettiniz ? Beygir ve tork artışımı ? Kaldı ki beygir ve tork hesabı yapan test cihazlarının kalibrasyonu doğru olan TC' de var mı ? Mühendislik bilgisi olmayan kişilerce yapılan bu tarz uygulamaların araca zarar vereceğini ( siz olmasanızda sizden sonraki sahiplerine) düşünen biriyim. Şanzımana verdiği zararı ise düşünmek bile istemiyorum. Bu iş sadece yazılımla olmaz. mekanik olarakta desteklemek gerekir. İster soft olsun ister hard olsun...

Fazla ayrıntıya gerek yok aslında.  Aynı aracı yazılım  öncesi ve sonrası kullanırsanız farkı anlayabilirsiniz. Ister dyno ölçümü, ister roll,  ister başka sekilde. İyi bir yazılımsa her türlü farkeder.
.
Kullananlar fark var diyor. Siz kullanmadan yok diyorsunuz.
Fark olmadığını savunmuyorum. Teknolojik bir makinenin %20 lik bir performans artışının hangi verilere göre hesaplandığını merak ediyorum. Hesaplayan hislerinden hareket ederek %20 mi diyor. Yoksa Tuv verilerimi bunu söylüyor. Yazılım yapılıp araçlarını eski haline getirmeye çalışanlarda var. Yazılımlı araçlarını kullanıp yazılımsız diyerek aracını satanlarda var.
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=Jem11GNnbzg

''Fidan dikmek için en iyi zaman yirmi yıl önceydi.Sonraki en iyi zaman ise şimdi'' İhtiyar Balıkçı

Gönderen
hsn_gok
Hasan
Üye

Çevrimdışı Çevrimdışı

Yaş: 28
Yer: Istanbul
Mesaj Sayısı: 76


White Monster


« Yanıtla #44 : 05 Ocak 2017, 20:16:52 »

Stock ve Yazılımlı olarak her iki arac icin kalkış,rolling ve top speed değerleri bariz farklı olur..Özellikle aynı dyno da aracımı teste soktum ki farkı göreyim diye 136 hp den--169 hp bu da yüzdelik olarak %24 güç artışı matemetiksel olarak ispatı..Arkadasımla rolling ve kalkış yaptık zaten fark direk anlaşılıyor..
Daha önceki aracım 2013 model Bmw F20 1.16i N13 kodlu motor  136 hp dı..Yine aynı motoru 1.18i altında 170 hp olarak satıyor fabrika..O zmn yazılım yapmadan önce tek tek arastırdım Borusan otomotivde arkadasıma sorarak sadece egzoz manifoldu biraz daha geliştirilmiş ve tabi yazılım farkı..Bende dısarda 1.16i aracımı 1.18i custom olarak yazılım yaptırdım ve sorunsuz olarak kullandım ve satarken de özellikle bildirdim yazılımlı oldugunu..Herhangi bir sorunda yasamadım
Yazılımlı araclarını kullanıp yazılımsız diye aracını satan kişinin kendi vicdanına kalmış..
Ayrıca yazılım işi zevk meselesi kişiye kalmış kimse yapmak zorunda değil konuyuda fazla uzatmaya gerek yok ben sadece tecrübelerimi iyi niyetle size aktardım
Logged

34 PHG 39
Insignia 1.6 CDTI COSMO AS + 19' Rims + Sprintbooster + Vogtland 30mm Springs + BiTurbo Exhaust + Dr.ECU Stage1

Gönderen
ulas79
Ulaş Kuter
Üye

Çevrimiçi Çevrimiçi

Yaş: 38
Yer: Aydın/Kuşadası
Mesaj Sayısı: 2946


insignia dizel sport.


« Yanıtla #45 : 05 Ocak 2017, 20:24:14 »

Hasan sürekli aracının gidişi ve arıza durumu ile ilgili güncelleme yaparsan benim gibi yaza doğru yazılımı düşünen kişilere rehber olur.
Logged

insignia 1.6 cdti sport AS + ÇG 2 paketi

Gönderen
hsn_gok
Hasan
Üye

Çevrimdışı Çevrimdışı

Yaş: 28
Yer: Istanbul
Mesaj Sayısı: 76


White Monster


« Yanıtla #46 : 05 Ocak 2017, 20:51:47 »

Hasan sürekli aracının gidişi ve arıza durumu ile ilgili güncelleme yaparsan benim gibi yaza doğru yazılımı düşünen kişilere rehber olur.
aynen Ulas buraya yazarım devamlı +1
Logged

34 PHG 39
Insignia 1.6 CDTI COSMO AS + 19' Rims + Sprintbooster + Vogtland 30mm Springs + BiTurbo Exhaust + Dr.ECU Stage1

Gönderen
berk103
berk
Üye

Çevrimdışı Çevrimdışı

Yaş: 25
Yer: balıkesir
Mesaj Sayısı: 8


insignia


« Yanıtla #47 : 07 Ocak 2017, 01:43:59 »

Motor gücünde %20 lik bir artış performansta hissedilir değişiklik yapar. Eğer gerçekten artış varsa.
.
Bu durum hızlanmayada yansır.
%20 lik bir artışı nasıl tespit ettiniz ? Beygir ve tork artışımı ? Kaldı ki beygir ve tork hesabı yapan test cihazlarının kalibrasyonu doğru olan TC' de var mı ? Mühendislik bilgisi olmayan kişilerce yapılan bu tarz uygulamaların araca zarar vereceğini ( siz olmasanızda sizden sonraki sahiplerine) düşünen biriyim. Şanzımana verdiği zararı ise düşünmek bile istemiyorum. Bu iş sadece yazılımla olmaz. mekanik olarakta desteklemek gerekir. İster soft olsun ister hard olsun...

Fazla ayrıntıya gerek yok aslında.  Aynı aracı yazılım  öncesi ve sonrası kullanırsanız farkı anlayabilirsiniz. Ister dyno ölçümü, ister roll,  ister başka sekilde. İyi bir yazılımsa her türlü farkeder.
.
Kullananlar fark var diyor. Siz kullanmadan yok diyorsunuz.
size özel mesaj attım bakabilirmısınız
Logged


2016 1.6cdti İnsignia sport

Gönderen
HÜSE
Üye

Çevrimdışı Çevrimdışı

Yaş: 45
Yer: istanbul
Mesaj Sayısı: 23


« Yanıtla #48 : 07 Ocak 2017, 10:55:56 »

Arkadaşlar selamlar herkeze huzurlu ve mutlu bir yıl diliyorum öncelikle,
Yorumları okuyorum aklım karıştı. Şimdi 2.0 dizel kullanıcısıyım yeni nesil dedikleri 170 hp. bir kez 2500km lerde idi sanırım uzun yola çıktım düz yolda 220 yi geçemedim ki yol da müsaitti üstelik 195 hp lik bi turbo lara göre de hızlanma performansı olukça yavaş geldi, ( 520.i ile takıştım ama o da arkamda kaldı gelemedi ), 1.6 lar ile 230 lar falan konuşuluyor, soru şu ki biz onca fiyat ötv vs.. farklarını  boşa mı vermiş oluyoruz uzgun, ki öyle ise hemmen elden çıkarıp 1.6 ya geçmeyi ciddi ciddi düşüneceğim. ikisini de detaylı kullanıp performans farkını gözlemleyen var ise ve bilgilendirir ise çok sevinirim..
Logged

Gönderen
hsn_gok
Hasan
Üye

Çevrimdışı Çevrimdışı

Yaş: 28
Yer: Istanbul
Mesaj Sayısı: 76


White Monster


« Yanıtla #49 : 07 Ocak 2017, 13:42:45 »

Motor gücünde %20 lik bir artış performansta hissedilir değişiklik yapar. Eğer gerçekten artış varsa.
.
Bu durum hızlanmayada yansır.
%20 lik bir artışı nasıl tespit ettiniz ? Beygir ve tork artışımı ? Kaldı ki beygir ve tork hesabı yapan test cihazlarının kalibrasyonu doğru olan TC' de var mı ? Mühendislik bilgisi olmayan kişilerce yapılan bu tarz uygulamaların araca zarar vereceğini ( siz olmasanızda sizden sonraki sahiplerine) düşünen biriyim. Şanzımana verdiği zararı ise düşünmek bile istemiyorum. Bu iş sadece yazılımla olmaz. mekanik olarakta desteklemek gerekir. İster soft olsun ister hard olsun...

Fazla ayrıntıya gerek yok aslında.  Aynı aracı yazılım  öncesi ve sonrası kullanırsanız farkı anlayabilirsiniz. Ister dyno ölçümü, ister roll,  ister başka sekilde. İyi bir yazılımsa her türlü farkeder.
.
Kullananlar fark var diyor. Siz kullanmadan yok diyorsunuz.
size özel mesaj attım bakabilirmısınız
cevapladım..
Logged

34 PHG 39
Insignia 1.6 CDTI COSMO AS + 19' Rims + Sprintbooster + Vogtland 30mm Springs + BiTurbo Exhaust + Dr.ECU Stage1

Gönderen
hsn_gok
Hasan
Üye

Çevrimdışı Çevrimdışı

Yaş: 28
Yer: Istanbul
Mesaj Sayısı: 76


White Monster


« Yanıtla #50 : 07 Ocak 2017, 13:54:40 »

Arkadaşlar selamlar herkeze huzurlu ve mutlu bir yıl diliyorum öncelikle,
Yorumları okuyorum aklım karıştı. Şimdi 2.0 dizel kullanıcısıyım yeni nesil dedikleri 170 hp. bir kez 2500km lerde idi sanırım uzun yola çıktım düz yolda 220 yi geçemedim ki yol da müsaitti üstelik 195 hp lik bi turbo lara göre de hızlanma performansı olukça yavaş geldi, ( 520.i ile takıştım ama o da arkamda kaldı gelemedi ), 1.6 lar ile 230 lar falan konuşuluyor, soru şu ki biz onca fiyat ötv vs.. farklarını  boşa mı vermiş oluyoruz uzgun, ki öyle ise hemmen elden çıkarıp 1.6 ya geçmeyi ciddi ciddi düşüneceğim. ikisini de detaylı kullanıp performans farkını gözlemleyen var ise ve bilgilendirir ise çok sevinirim..
Merhaba, düz yolda 220 gördüyseniz iyi rampa asagı 240-245 km/h rahat görür..1.6 cdti kullanıcısı olarak düz yolda 205-206 km/h gördüm..Ama rampa asagı 225 km/h ulastım..230-232 km/h hızları görenler var ama rampa asagı düzlükte biraz zor..2.0 cdti motorla Top Speed değerleri 20-25 km/h daha fazla görür 1.6 cdti oranla
Logged

34 PHG 39
Insignia 1.6 CDTI COSMO AS + 19' Rims + Sprintbooster + Vogtland 30mm Springs + BiTurbo Exhaust + Dr.ECU Stage1

Gönderen
berk103
berk
Üye

Çevrimdışı Çevrimdışı

Yaş: 25
Yer: balıkesir
Mesaj Sayısı: 8


insignia


« Yanıtla #51 : 07 Ocak 2017, 14:02:14 »

Arkadaşlar selamlar herkeze huzurlu ve mutlu bir yıl diliyorum öncelikle,
Yorumları okuyorum aklım karıştı. Şimdi 2.0 dizel kullanıcısıyım yeni nesil dedikleri 170 hp. bir kez 2500km lerde idi sanırım uzun yola çıktım düz yolda 220 yi geçemedim ki yol da müsaitti üstelik 195 hp lik bi turbo lara göre de hızlanma performansı olukça yavaş geldi, ( 520.i ile takıştım ama o da arkamda kaldı gelemedi ), 1.6 lar ile 230 lar falan konuşuluyor, soru şu ki biz onca fiyat ötv vs.. farklarını  boşa mı vermiş oluyoruz uzgun, ki öyle ise hemmen elden çıkarıp 1.6 ya geçmeyi ciddi ciddi düşüneceğim. ikisini de detaylı kullanıp performans farkını gözlemleyen var ise ve bilgilendirir ise çok sevinirim..
1.6 cdti kullanıcısı olarak 2 yolcu ve full bagaj ile 205km'yi gördüm yol musait olsaydi 210u gorurdu gibime geliyor. sadece sürücü  ile max 215de takılı kalır diye dusunuyorum
Logged


2016 1.6cdti İnsignia sport

Gönderen
atatuncel
Üye

Çevrimdışı Çevrimdışı

Yaş: 22
Yer: Ankara
Mesaj Sayısı: 22


« Yanıtla #52 : 08 Ocak 2017, 00:40:29 »

Yakıtta ki değişimi gözlemleyebildiniz mi acaba ?
Logged

Gönderen
HÜSE
Üye

Çevrimdışı Çevrimdışı

Yaş: 45
Yer: istanbul
Mesaj Sayısı: 23


« Yanıtla #53 : 08 Ocak 2017, 12:35:20 »

evet rampada rahat 240 i gördü 5500 devirlerde, ki önüme araç çııkmasa hala gidiyordu. yakıt 1.6 larla aynı olduğunu rahat söyleyebilirim. şehirler arası 160 dan düşmemek kaydıyla 7.8 lerde dolaştı, karma tüketimde 7 ile 8 arasında dolaşıyor ama 5500 km deyim 8 üzeri hiç çıkmadı.
Logged

Gönderen
hsn_gok
Hasan
Üye

Çevrimdışı Çevrimdışı

Yaş: 28
Yer: Istanbul
Mesaj Sayısı: 76


White Monster


« Yanıtla #54 : 08 Ocak 2017, 13:33:10 »

Yakıtta ki değişimi gözlemleyebildiniz mi acaba ?
Daha henüz deneyemedim..Ama kalkış rolling denemeleri derken yakıt ortalamalarım 0.2-0.3 lt arttı o normal olarak..En yakın zamanda deneyip burdan yazarım
Logged

34 PHG 39
Insignia 1.6 CDTI COSMO AS + 19' Rims + Sprintbooster + Vogtland 30mm Springs + BiTurbo Exhaust + Dr.ECU Stage1

Gönderen
deniz57
Üye

Çevrimdışı Çevrimdışı

Yaş: 31
Yer: izmir
Mesaj Sayısı: 229


« Yanıtla #55 : 09 Ocak 2017, 21:58:16 »

Yazılım yaptırmanın aracın garantisine bir etkisi var mı?bir de 220kmyi gördüm ama yolu tam hatırlamıyorum hafif eğimli olabilir.hızda ne kadar artış olur yazılım sonrası?
Logged


1.6cdti sport 
GREY HURRICANE

Gönderen
insgna44
Murat
Üye

Çevrimdışı Çevrimdışı

Yaş: 36
Yer: MALATYA
Mesaj Sayısı: 3730



« Yanıtla #56 : 10 Ocak 2017, 00:14:17 »

Yazılım yaptırmanın aracın garantisine bir etkisi var mı?bir de 220kmyi gördüm ama yolu tam hatırlamıyorum hafif eğimli olabilir.hızda ne kadar artış olur yazılım sonrası?
Siz söylemezseniz  yazılım olduğunu  problem olmaz.
Logged


1.4 T EDİTİON ELEGANCE + AFL+18 jant +NAVİ+sprintbooster+ses sistemi+opc sinyal çerçeveleri+turn push+kaliperler app +full led aydınlatma... vs..

Gönderen
hsn_gok
Hasan
Üye

Çevrimdışı Çevrimdışı

Yaş: 28
Yer: Istanbul
Mesaj Sayısı: 76


White Monster


« Yanıtla #57 : 10 Ocak 2017, 07:41:53 »

Yazılım yaptırmanın aracın garantisine bir etkisi var mı?bir de 220kmyi gördüm ama yolu tam hatırlamıyorum hafif eğimli olabilir.hızda ne kadar artış olur yazılım sonrası?
Garanti de herhangi bi sıkıntı olmaz bilgisayara baglayınca anlasılmıyor..Anca aractan log felan alınıp detaylı bakılırsa uzman kişi tarafından ozmn belli olur..Bende rampa asagı 225 km/h ulastm..Daha top speed deneyemedim malum hava sartları İstanbul'da en yakın zamanda ins..
Logged

34 PHG 39
Insignia 1.6 CDTI COSMO AS + 19' Rims + Sprintbooster + Vogtland 30mm Springs + BiTurbo Exhaust + Dr.ECU Stage1

Gönderen
canbaz
ADIGE
Üye

Çevrimdışı Çevrimdışı

Yaş: 39
Yer: ATAKENT
Mesaj Sayısı: 1124



« Yanıtla #58 : 10 Ocak 2017, 10:27:59 »

Yazılım yaptırmanın aracın garantisine bir etkisi var mı?bir de 220kmyi gördüm ama yolu tam hatırlamıyorum hafif eğimli olabilir.hızda ne kadar artış olur yazılım sonrası?
Siz söylemezseniz  yazılım olduğunu  problem olmaz.
shock
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=Jem11GNnbzg

''Fidan dikmek için en iyi zaman yirmi yıl önceydi.Sonraki en iyi zaman ise şimdi'' İhtiyar Balıkçı
Sayfa: 1 2 [3]   Yukarı git
Yazdır
 
Gitmek istediğiniz yer: