Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Insignia Grand Sport 1.6 CDTI - İnceleme ve Test Sürüşümüz - InsigniaTeam

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #61
    Orjinal yazı sahibi: KILIÇ_3710 View Post
    Grand sport için eleştriye açık olmak, piyasayla doğru orantılı olması gerekir.
    Elbette üzerindeki konfor özelliklerine bakıldığında fiyatı performans olayı mükemmel görünüyor.

    Ancak; 1- Bu aracı alanlar konfor değil, daha çok performans tutkunu kişilerdir
    2- Makas desiğimiz olay sol şeritte yol vermeyen canlıyı, sağ şeritten zorunlu olarak geçmektir. (Arkasından ilk çevirmeye kadar takip edip şikayetçi olan varsa bilemem)

    sonuç: Bu kadar iyi ve memnunsa halk, Yollarda bir yığın honda (son kasa) varken neden grand sayısı yok denecek kadar az.
    (opel bile hüsranı kabul etmiş durumda)
    Teker teker cevap vereyim;
    1-1.6 tdi 136 hp araçtan performans tutkunu (!) hiç kimse memnun olmaz , bu talep serçeden üveyik yakalamasını talep etmeye benzemiş
    2-Makas dediğiniz şey , şansınız yaver gitmez ise yaşlanma karşıtı bir davranıştır
    3-Yollarda bir yığın Honda olduğu kadar bir yığın da Megane,EgeA , Fluans ve Clio var. Sayının çok olması tercihin doğruluğunu göstermez.
    Yollarda pek az Corvette , Honda Accord , Laguna , Passat cc var , hepsi de tüüüü kakadırlar, yanaşmayın

    Yorum


    • #62
      İnsignia 170 lik flexride araca sahibim yeni grandı tekrar kullandım , 18 jant araçtı benim araç 19 jant konforda bi fark hissi yok ayrıca şuanki kullandığım araç daha güvenli hissettirdi. Yol tutuşu daha iyi olabilir ama verdiği his daha azdı. Ayrıca sport modda 1.6 cdti da motor spor performansı yani spor şanzıman modu yoktu. Opelin tork konvertörü için flexride şart bence. Babamda 1.6 cdti sport var ayağımı gazdan çekince vites yükseltiyor kısacası yeni kasada da yok galiba dn azından modu görmedim. Güzel araç ama kendi aracımı 90 a verip bu aracı 230 a almayı düşünmüyorum. Benim aracım 90 ediyosa bu taş çatlasın aynı donanım 150 eder. O kadar vericeksem 5.20 i exevutive m sport f10 daha mantıklı. Benim tercihim tabiki yoksa piyasa uçtu gitti. Sıfır araçlarda

      Yorum


      • #63
        Orjinal yazı sahibi: Şaman TÜRKSOY View Post

        2- 1,6 tdi 136 hp bir araç için hızlanma (flexride ile) süper , süspansiyon, yol tutuş kusursuz, yakıt sarfiyatı son derece makul.
        Yukarıdaki yorumda serçenin hızlanması süper dediğiniz içindi söylediğim. Yoksa performans olmadığı bi gerçek, siz de kabul etmektesiniz.

        Makas olayına hiç girmeyeceğim, serçe ile sol şeritte kartal takip etmeniz takdirinizdir, saygı duymak gerekir..

        Yollarda Grand Sport un az olması, tutulmadığının ve memnuniyetsizliğin, beklentiye cevap veremediğinin göstergesidir. Bir önceki kasada da performans sorunlar var idi. Konu gösteriş, konfor, fiyatsa, bu aracın bu kesime hitap eden de bir müşteri portföyü de var ancak bu çok az.
        Netice itibariyle insignia, imaj, performans ve uygun bütçe ile özdeşleşmiş bir otomobil. Son iki seri bunu bozdu malesef. Bu benim görüşüm tabii.

        Yorum


        • #64
          Çağrı gerçekten güzel ve objektif değerlendirmişssin. Eline sağlık
          F30 Sport+

          Yorum


          • #65
            Orjinal yazı sahibi: BlackMehmet View Post
            İnsignia 170 lik flexride araca sahibim yeni grandı tekrar kullandım , 18 jant araçtı benim araç 19 jant konforda bi fark hissi yok ayrıca şuanki kullandığım araç daha güvenli hissettirdi. Yol tutuşu daha iyi olabilir ama verdiği his daha azdı. Ayrıca sport modda 1.6 cdti da motor spor performansı yani spor şanzıman modu yoktu. Opelin tork konvertörü için flexride şart bence. Babamda 1.6 cdti sport var ayağımı gazdan çekince vites yükseltiyor kısacası yeni kasada da yok galiba dn azından modu görmedim. Güzel araç ama kendi aracımı 90 a verip bu aracı 230 a almayı düşünmüyorum. Benim aracım 90 ediyosa bu taş çatlasın aynı donanım 150 eder. O kadar vericeksem 5.20 i exevutive m sport f10 daha mantıklı. Benim tercihim tabiki yoksa piyasa uçtu gitti. Sıfır araçlarda
            Hocam sıfır araçlarla 2. el araçları karşılaştırmak şu ara pek anlamlı değil, sıfır araç fiyatları aşırı arttı ama henüz 2. ele yansımadı. Geçen hafta abim 2015 model, 2016 çıkışlı, dizel, manuel premium donanım, hatasız, 20.000 km'deki Avensis'i 90.000 liraya aldı, şu anda Corolla dizel manuel ve üst donanımda 150.000 liraya satılıyor. Düşünsenize, 1 adet sıfır Corolla fiyatına 2 tane daha üst sınıf araç, 2-3 yaşında araç alabiliyorsunuz. Şaka gibi.

            Yorum


            • #66
              Orjinal yazı sahibi: KILIÇ_3710 View Post
              Grand sport için eleştriye açık olmak, piyasayla doğru orantılı olması gerekir.
              Elbette üzerindeki konfor özelliklerine bakıldığında fiyatı performans olayı mükemmel görünüyor.

              Ancak; 1- Bu aracı alanlar konfor değil, daha çok performans tutkunu kişilerdir
              2- Makas desiğimiz olay sol şeritte yol vermeyen canlıyı, sağ şeritten zorunlu olarak geçmektir. (Arkasından ilk çevirmeye kadar takip edip şikayetçi olan varsa bilemem)

              sonuç: Bu kadar iyi ve memnunsa halk, Yollarda bir yığın honda (son kasa) varken neden grand sayısı yok denecek kadar az.
              (opel bile hüsranı kabul etmiş durumda)
              1- 1.6Turbo 180hp kalktıktan sonra performans tutkunu kişiler bu arabayı performans amaçlı almadı, en basit örnekleri forumda, perşembe buluşmalarımıza katılan kişilerdir. ( ertugrulh dün sağdan 50-50 gidiyordu )

              2- Sizin dediğiniz makas değil sağdan geçmek oluyor. Makas atmak, zorunluluktan değil keyfi olarak, yüksek hızda ve dar bir alanda arabaların hem sağından hem solundan hız kaybetmeden çapraz geçmeyi gerektirir ki bu konuda Insignia'nın limitleri gayet yüksek.

              Sonuç: Araba Passat kadar olmasa da gayet satıyor. Bilen bilir, İstanbul Ispartakule Bizimevler'in köşedeki big chefs'den başlayıp diğer köşede a101 ile biten caddesinden geçene kadar 3 tane Grand Sport gördüm ki yollarda da oldukça görüyorum, algıda seçicilikte olduğu için yolda her denk geldiğimde de mutlaka farkediyorum. Satış verilerini tutupta Passat'la felan karşılaştırmaya gerek yok.
              Opel'in kabullenmesinden kasıt olarak PSA'nın yaptığı açıklamaları söylüyorsunuz diye tahmin ediyorum, PSA Opel'i almadan önce biz Opel'le birlikte şöyle büyüyeceğiz böyle yapacağız derken aldıktan sonra gerek emisyonla ilgili "bizi kandırdılar" gerek marka zarar ediyor açıklamalarıyla farklı amaçlara koşuyorlar.

              Honda için ise açık açık diyebilirim ki sorunlarını bile bile alıpta arabam göçüyor diye ağlamak aptallıktır, yersiz ve gereksizdir. Eylem yapılan videonun birinde birisi açık açık yine alırım diyordu, saçmalık.

              Neyse, sizin bu arabayı gömme amacınıza da anlam veremedim ama hayırlısı olsun, ilk kasa bir başkaydı, mutluluklar dilerim
              Son düzenleme: cagri; 08.06.2018, 10:31.
              InsigniaTEAM

              Yorum


              • #67
                Insignia 'nın her modeli candır ya passatı 40 dk kastık elimizde kalıyordu
                Sola Sinyal Devamlı Açık!

                Yorum


                • #68
                  1 senedir piyasada olan kasa ile 5 senedir piyasada olan kasayı yollarda görünürlük açısından kıyaslamak gerçekten ilginç olmuş Performans tutkusu olanlarında 1.6 lt lik dizellere pek yanaşacağını sanmam.

                  Yorum


                  • #69
                    Orjinal yazı sahibi: KILIÇ_3710 View Post
                    Grand sport için eleştriye açık olmak, piyasayla doğru orantılı olması gerekir.
                    Elbette üzerindeki konfor özelliklerine bakıldığında fiyatı performans olayı mükemmel görünüyor.

                    Ancak; 1- Bu aracı alanlar konfor değil, daha çok performans tutkunu kişilerdir
                    2- Makas desiğimiz olay sol şeritte yol vermeyen canlıyı, sağ şeritten zorunlu olarak geçmektir. (Arkasından ilk çevirmeye kadar takip edip şikayetçi olan varsa bilemem)

                    sonuç: Bu kadar iyi ve memnunsa halk, Yollarda bir yığın honda (son kasa) varken neden grand sayısı yok denecek kadar az.
                    (opel bile hüsranı kabul etmiş durumda)
                    eski kasa 1.6cdti iden bahsedecegim 4. Ve son İnsigniam beni yakindan taniyanlar bilir bu 1.6 cdti 136 hp aracla ne 300 ne 250 hp araclarin icinden gectim makas olayi tamamen kisiye bagli yeni kasasi daha hafif ve daha atak olacagi kesin birde flexi opsiyonu var ise aracta tadindan yenmez
                    1.6 cdti ile 237 hiz gorulebiliyor Isin acikcasi insigniayi kullanmasini biliyorsaniz 1.6cdti isinizi cok ciddi anlamda gorur makas olayinada gelirsek insignianin girdigi makasa ne f10 bmw 5.20ler nede hem eski hemde yeni kasa c180 amgler giremez onlar bundan daha hizli olabilir ama aracin yol tutusu ve frenleri sayesinde bunu tolere edebilirsiniz bunu kabiliyetle cozmek kullanicinin elinde
                    Bir zamanlar 34 KTN 03 (Biz kırmızı başlıklı kızın hikayesinde bile kurttan yanayız)


                    Kasabadaki en iyi silahşör olunca,herkes sizinle boy ölçüşmek ister

                    F10 Msport

                    Yorum


                    • #70
                      Aferin size... Devam edin trafikte, çoluk çocuk taşıyan insanlara makas atmaya! Komplekslerinizi başkalarının canını malını tehlikeye atarak tatmin edin!

                      Yorum

                      İşleniyor...
                      X