Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Insignia GSI

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Insignia GSI

    Sportif Yeni Insignia GSi Eylül’de Görücüye Çıkıyor

    • Daha çarpıcı: Sportif ön ve arka tasarıma ek olarak göz alıcı 20 inç jantlar
    • Daha keskin: FlexRide adaptif şasi sistemi ve Brembo frenleri Nürburgring Pisti’nde optimize edildi
    • Daha verimli: Hafif ve sürtünmesi azaltılmış sekiz ileri otomatik şanzıman
    • Daha iyi yol tutuş: Tork vektörleme özellikli dört çeker ve performanslı Michelin spor lastikleri
    • Daha kontrollü: AGR sertifikalı ortopedik koltuklar ile güçlü yan destek ve konfor
    • Daha çevik: GSi bir önceki güçlü OPC modelini Nordschleife’de geçmeyi başardı

    Yeni Insignia’nın en sportif modeli GSi, 14 Eylül’de kapılarını aralayacak Frankfurt Uluslarası Otomobil Fuarı’nda görücüye çıkacak. Ülkemizde 2018 başında pazara sunulacak yeni model keskin sürüşü ve kusursuz yol tutuşu ile üstün performans vaad ediyor.

    Hafif mimarisi, alçak ağırlık merkezi ve güçlü motoru sportif sürüş meraklılarının tüm beklentilerini karşılamaya hazır. 2.0 260 hp’lik turbo benzinli ve 2.0 210 hp’lik turbo dizel motor seçenekleri ile satışa sunulacak yeni model, yakıt verimliliği ile performansı bir arada sağlayacak. Benzinli versiyonda 400 Nm tork, dizel versiyonda ise 480 Nm tork üreten ünite 8 ileri otomatik şanzımanla birlikte gelecek.

    Sürücüsü, sportif sürüş tarzına uygun şekilde vites değişimlerini direksiyon arkasındaki kulakçıklardan yapabiliyor. Insignia GSi’da standart olarak sunulacak tork vektörleme özellikli dört çeker sistemi ise virajlarda dışa savrulmanın önüne geçip çevik sürüşe katkı sağlıyor. Michelin marka spor lastikleri yola tutunmayı artırırken 20 inç’lik jantları da yeni modele sportif görünüm veriyor.

    Ön tarafında bulunan geniş krom hava kanalı ve arka tarafa bastırma kuvveti uygulayan spoyler gibi ince ayarlar ile Opel mühendisleri yeni GSi ile en verimli Insignia’lardan birini ortaya çıkarmayı başardılar. Otomobilin geliştirme süreci Almanya’nın “Yeşil Cehennem” olarak da bilinen ünlü yarış pisti Nürburgring’de yapıldı.

    Kısalan helezon yayları sayesinde yeni model 10 mm daha alçaldı. Özel sportif amortisör savrulmaları azaltırken, 345 mm Brembo frenler de dinamik ve güvenli sürüşe katkı sağlıyor. GSi ile standart olarak sunulan FlexRide adaptif şasi sistemi sayesinde sürücü, kendi sürüş tarzına göre süspansiyonu ve direksiyon sertliğini ayarlayabiliyor. Sistem, seçilen sürüş moduna uygun şekilde gaz pedalı ve vites değişim noktalarını da uygun şekilde düzenliyor. Sürücü Standard, Tour ve Sport olmak üzere üç mod arasında seçim yapabiliyor. Sadece Insignia GSi’da bulunacak Performans moduna ise ESP tuşuna iki defa basıldığında geçiliyor. Bu mod araca daha fazla savrulma imkanı sağlayarak daha da performanslı sürüşe izin veriyor.

    Tüm bu özellikler sayesinde yeni Insignia GSi, bir önceki nesil 2.8 V6 Turbo motorlu sportif Insignia OPC’ye Nürburgring-Nordschleife’de gerçekleştirilen karşılaştırma testlerinde tam bir tur fark atmayı başardı. Bu farkın ortaya çıkmasında yeni GSi’ın Insignia OPC’ye kıyasla 160 kg daha hafif olması da önemli bir rol oynuyor.

    Sportif sürüşle konforu bir arada sunan Insignia GSi’ın öne çıkan özelliklerinden bir diğeri de AGR sertifikalı deri koltukları. Performanslı sürüş tarzı için artırılmış yan destek sunan koltuklar aynı zamanda Insignia Grand Sport’ta da olduğu gibi ısıtma, havalandırma ve masaj özelliklerini bünyesinde barındırıyor. Baş desteği de koltuğa entegre durumda.

    GSi modelleri, Opel’in 33 yıllık sportif model tasarım geçmişini yansıtıyor. İlk GSi modelleri Manta GSi ve Kadett GSi 1984 yılında meraklıları ile buluştu. Insignia GSi’dan önce pazara sunulan son GSi modeli ise 2012’de Corsa D GSi olmuştu.





    2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

  • #2
    Gelsin bakalım nasıl birşey çıkacak ortaya yeni kasa içinde çok şey yazıldı sonuç hüsran gibi oldu )
    Sola Sinyal Devamlı Açık!

    Yorum


    • #3
      Ring de tam bir tur fark nasıl olmuş entresan geldi bana

      Yorum


      • #4
        Fatih abi beklediğin haber geldi sanırım. rolleyes
        34HZD10

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: seloselo View Post
          Ring de tam bir tur fark nasıl olmuş entresan geldi bana
          Tur değilde boy olabilir



          2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: FacomX View Post

            Tur değilde boy olabilir
            20 km lik parkurda tam 1 tur fark pek reel değil çünki rolleyes

            Yorum


            • #7
              Konuyu arastirdim ve orjinal metinde de tur yaziyor

              “The new Insignia GSi is clearly quicker over one lap of the Nürburgring-Nordschleife than the more powerful Insignia OPC of the previous generation” concluded Director Performance Cars & Motorsport, Volker Strycek after testing.



              2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

              Yorum


              • #8
                Nürburgring'de zaten tur zamanı ölçülüyor, 1 tur fark atması için sanırım bir 30-40 tur atılması lazım. Bu durumda da "30 turda 1 tur" gibi bir değer verilmeliydi. Sanırım orijinal metinde bir hata var, orada "1 turu daha hızlı atıyor" demek isterken muhtemelen "1 tur daha hızlı" gibi bir ifade kullanıldı.

                Yorum


                • #9
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 2 photos.
                  @Murat
                  2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

                  Yorum


                  • #10
                    Üstteki metinde over one lap demiş yani 1 turdan da fazla manası çıkıyor..
                    @Murat
                    2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: Wolverine View Post
                      Üstteki metinde over one lap demiş yani 1 turdan da fazla manası çıkıyor..
                      Sıkıntı buradan kaynaklanıyor bizim anladığımız TUR pistin start alnı ile stop alanı arasındaki mesafe bu piste en az 4-5 km vardır bu kadarlık bir fark atmak için ciddi hızlı olması lazım yada ufukkk dediği gibi bir durm var



                      2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                      Yorum


                      • #12
                        Fatih bey, detaylı baktım tekrar, lap kelimesi en çok kullanılan manada bizim bildiğimiz "tur" anlamında kullanılıyor. Ancak az da olsa kullanılan bir diğer ayrıntılı anlamında bir şeyin kendisi gibi ebatlarında olanı anlamı da varmış. Burdan yola çıkarak evet, bir boydan fazla fark atması demek istemiş olabilirler.
                        @Murat
                        2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

                        Yorum


                        • #13
                          Tuningciler simdiden baslar bu tamponlari yapmaya gercekten guzel gorunuyor ama 1 6dizel 200 bin olmus bu en az 300 olur
                          F30 Sport+

                          Yorum


                          • #14
                            heyecan verici gerçekten umarım en kısa sürede yollarda görürüz...

                            Yorum


                            • #15
                              Hoppaaa
                              Ergün GÜRBÜZ

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X