Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Gsi test

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #31
    Sizin araç 350nm tork üretiyor. 0-100 hızlanmanız 9sn değil, videoya göre 7-8sn aralığı. Aracınızın hızlanmasından gördüğüm kadarıyla aracınızda sorun felan yok. Bir nebze daha iyi hızlanma için manuele alıp zamanlamayı iyi yaparak vites geçişiyle sport modda iyileştirme yapabilirsiniz ancak bu zamanlamayı her zaman tutturmak, yani her vites değişiminde yakalamak kolay değil. Yine de birkaç denemede tecrübe kazanılabiliyor.

    Öte yandan bmw şanzıman olarak zf şanzıman sunuyor, sanırım manuel, daha hafif bir araç(yaklaşık 200kg), jantlar 17" ve o araçta da sport mod olabilir. 0-100 değeri insignia dan 0,6sn daha iyi (7,3sn), bunlar da getirisi. Ben yine de diyorum ki sizin aracınız uzun solukta bmw yi alır ancak bmw de stok olacak. 3,20i ler 5,20lerden daha iyi bir hızlanma sunuyor.

    Arkadaşta 40.yıl m paket 3.20i vardı, sattı, satmadan bir ara araçla kırmızıda sport modda kalkış yaptım, sport plus a geçmedik üstelik, dehşet bir ivmelenme ile vites geçişlerinde sıfır denecek kadar az sarsılma ile tüm araçlar dikiz aynasında küçüldü gitti. Zf şanzımanın üstünlüğünü aynen gördüm. Şu anki aracım makyajlı flexi şase 170 lik 1.6t. Beygir ve tork değerlerimiz aynı olduğu halde 0-100 9.9sn diye geçiyor ve bmw ye göre 2,5sn yavaş bir araç. Bu etkenler sebebiyle benim aracın da bmw yi yakalaması zor..

    Bir başka etken olarak araçların max tork ve beygiri verdiği devir değerlerine bakalım.
    Sizin insignia max. torku 2000-4000 devir bandında verirken bmw 1250-4500 devirde veriyor, yani max. torku sizin araca göre daha düşük devirde yakalayıp uzamaya başlıyor.
    Sizin araç max. beygiri 5300 devirde sunarken bmw 5000 devirde sunuyor.
    Bunlar da bmw için artı hızlanma sağlar.
    Bence ilk baştan başlasanız dahi sizi kalkıştan itibaren geçecek bir araç ancak yüksek hızlarda soluğu kesilip sizin aracın arada belirgin bir fark olmadan uzayacağını düşünüyorum.
    Hatalarım olabilir bilgi olarak, yaptığım araştırmada bu bilgilere ulaştım.
    Ben olsam önce de dediğim gibi bu durumu hiç kafaya takmazdım. İnsignia nın en kral araçlarından birini kullanıyorsunuz, keyfine bakın..
    @Murat
    2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

    Yorum


    • #32
      Pardon doğru ben 1.6 t yi yazmışım

      Yorum


      • #33
        Süpersiniz wolverine

        Yorum


        • #34
          Orjinal yazı sahibi: Wolverine View Post
          Sizin araç 350nm tork üretiyor. 0-100 hızlanmanız 9sn değil, videoya göre 7-8sn aralığı. Aracınızın hızlanmasından gördüğüm kadarıyla aracınızda sorun felan yok. Bir nebze daha iyi hızlanma için manuele alıp zamanlamayı iyi yaparak vites geçişiyle sport modda iyileştirme yapabilirsiniz ancak bu zamanlamayı her zaman tutturmak, yani her vites değişiminde yakalamak kolay değil. Yine de birkaç denemede tecrübe kazanılabiliyor.

          Öte yandan bmw şanzıman olarak zf şanzıman sunuyor, sanırım manuel, daha hafif bir araç(yaklaşık 200kg), jantlar 17" ve o araçta da sport mod olabilir. 0-100 değeri insignia dan 0,6sn daha iyi (7,3sn), bunlar da getirisi. Ben yine de diyorum ki sizin aracınız uzun solukta bmw yi alır ancak bmw de stok olacak. 3,20i ler 5,20lerden daha iyi bir hızlanma sunuyor.

          Arkadaşta 40.yıl m paket 3.20i vardı, sattı, satmadan bir ara araçla kırmızıda sport modda kalkış yaptım, sport plus a geçmedik üstelik, dehşet bir ivmelenme ile vites geçişlerinde sıfır denecek kadar az sarsılma ile tüm araçlar dikiz aynasında küçüldü gitti. Zf şanzımanın üstünlüğünü aynen gördüm. Şu anki aracım makyajlı flexi şase 170 lik 1.6t. Beygir ve tork değerlerimiz aynı olduğu halde 0-100 9.9sn diye geçiyor ve bmw ye göre 2,5sn yavaş bir araç. Bu etkenler sebebiyle benim aracın da bmw yi yakalaması zor..

          Bir başka etken olarak araçların max tork ve beygiri verdiği devir değerlerine bakalım.
          Sizin insignia max. torku 2000-4000 devir bandında verirken bmw 1250-4500 devirde veriyor, yani max. torku sizin araca göre daha düşük devirde yakalayıp uzamaya başlıyor.
          Sizin araç max. beygiri 5300 devirde sunarken bmw 5000 devirde sunuyor.
          Bunlar da bmw için artı hızlanma sağlar.
          Bence ilk baştan başlasanız dahi sizi kalkıştan itibaren geçecek bir araç ancak yüksek hızlarda soluğu kesilip sizin aracın arada belirgin bir fark olmadan uzayacağını düşünüyorum.
          Hatalarım olabilir bilgi olarak, yaptığım araştırmada bu bilgilere ulaştım.
          Ben olsam önce de dediğim gibi bu durumu hiç kafaya takmazdım. İnsignia nın en kral araçlarından birini kullanıyorsunuz, keyfine bakın..
          Bi konu ancak bu kadar güzel özetlenebilirdi Yani kafamdaki bütün soru işaretlerini aldınız. Yeniden arabamı sevdim şimdi. Sıkılmadan zaman ayırıp araştırıp bilgilendirdiğiniz için sonsuz Teşekkürler. Bu Grubu bu yüzden cok seviyorum. Dip not olarakta benim Jantlar 20'' sanırım buda bir etken. Ve lastiklerimde Cok adi bir lastik aldığımda sanırım galerici ucuz olsun die almış bende değiştirmedim. çünkü kalkışlarla yola hiç tutunmuyor.Keyfine bakacağım selametle.

          Yorum


          • #35
            Orjinal yazı sahibi: tutkun66 View Post

            Bi konu ancak bu kadar güzel özetlenebilirdi Yani kafamdaki bütün soru işaretlerini aldınız. Yeniden arabamı sevdim şimdi. Sıkılmadan zaman ayırıp araştırıp bilgilendirdiğiniz için sonsuz Teşekkürler. Bu Grubu bu yüzden cok seviyorum. Dip not olarakta benim Jantlar 20'' sanırım buda bir etken. Ve lastiklerimde Cok adi bir lastik aldığımda sanırım galerici ucuz olsun die almış bende değiştirmedim. çünkü kalkışlarla yola hiç tutunmuyor.Keyfine bakacağım selametle.
            lastikler önemli hocam aman diyim , hele ki önler ve arkalar farklı olursa 200 den sonra yolda geziyor araç. Tecrübe ile sabit.

            Yorum


            • #36
              Orjinal yazı sahibi: tutkun66 View Post

              Bi konu ancak bu kadar güzel özetlenebilirdi Yani kafamdaki bütün soru işaretlerini aldınız. Yeniden arabamı sevdim şimdi. Sıkılmadan zaman ayırıp araştırıp bilgilendirdiğiniz için sonsuz Teşekkürler. Bu Grubu bu yüzden cok seviyorum. Dip not olarakta benim Jantlar 20'' sanırım buda bir etken. Ve lastiklerimde Cok adi bir lastik aldığımda sanırım galerici ucuz olsun die almış bende değiştirmedim. çünkü kalkışlarla yola hiç tutunmuyor.Keyfine bakacağım selametle.
              Rica ederim. Dilim döndüğünce anlatmaya çalıştım.
              20" jant az da olsa gecikme yapar tabii ki 17 ye göre.
              Bu arada 20 lik lastikleri flexi bir araçta yola tutunmadan kaldırmak demek patinaj yaptırmak demek ki tek sebebi lastikler. Tc yi kapatmadan kullanmaya gayret edin. Lastikleri yenilediğinizde yol tutuş ve frenlemenizde düzelme de olacak. Üstte Hüseyin beyin dediği gibi ihmal etmeyin kontrol ettirin.
              @Murat
              2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

              Yorum


              • #37
                Tekrar Teşekkürler tavsiyelere uyacağım

                Yorum

                İşleniyor...
                X