Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Rölantide titreme hissi

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Rölantide titreme hissi

    Herkese günaydın 1.6 sidi 2015 170bg aracımı aldıktan sonra tanıma süreci geçtiğinden beri bir süredir ışıklarda araçta fark ettiğim titreme hissi durumu normalmidir. Devir saatinde 0.7-0.8civarında oluyor ve bariz bir oynama yok. Birde motor ik ısınmasında 90 ulaştığında nadiren hızlanma sonrası ibre iki üç dış aşağı kayıyor sonra tekrar 90 geliyor niye yapabilir?
    Teşekkürler

  • #2
    Boğaz kelebeğini temizletin...
    1.6 T - COSMO - DVD 800

    Yorum


    • #3
      İlk sorun boğaz kelebeğinden kaynaklı olabilir, ki temizletmenin zararı olmaz faydası olur.
      İkinci durum ise termostat arızasından kaynaklı olabilir. Termostat değişirse düzeleceğini tahmin ediyorum(ucuz bir parça)
      34 ST 579 '09 C180 Kompresor

      BİR ZAMANLAR 34 KRR 79 1.6T Edition Elegance Teknik Gri

      Yorum


      • #4
        Yukaridaki islemler yapildiktan sonra titreme var ise yetkili servise gidin bir ara bu tur titremeler icin opel bir kac parcayi revizyon etmisti



        2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

        Yorum


        • #5
          Bu durum kronik neredeyse. Belki şimdilerde düzeltilmiştir. Bende de titriyordu. Ama her zaman değil. Durumu cok takmayın. Tahminimce ateşleme zamanlaması ve sidi motorun iç yapısı ile alakalı bir sorundan kaynaklı. Nitekim ağzı yanan arkadaşlar var. Aracınıza özel değil. Hararet ibresi oynaması da sidi lerde biraz olağan. Bende de ileri geri hareketlerini görebiliyordum.
          Benim bildiğim durduk yere hararet yapıp conta yakan 2 tane sidi var. zorlama neyim olmayan araçlardı. Dikkatedilesi bir durum.
          CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
          SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: Gökhan38 View Post
            Herkese günaydın 1.6 sidi 2015 170bg aracımı aldıktan sonra tanıma süreci geçtiğinden beri bir süredir ışıklarda araçta fark ettiğim titreme hissi durumu normalmidir. Devir saatinde 0.7-0.8civarında oluyor ve bariz bir oynama yok. Birde motor ik ısınmasında 90 ulaştığında nadiren hızlanma sonrası ibre iki üç dış aşağı kayıyor sonra tekrar 90 geliyor niye yapabilir?
            Teşekkürler
            Şuan aynı sorun bende de var.Özellikle motor soğukken vitesi değiştirdiğim anda sarsıntı oluyor,devir saati 1 in altına düşüp git gel yapıyor bi süre sonrada tekrar 1 e oturuyor.3 gün önce boğaz kelebeğin temizlettim ama değişmedi.Bu sorun astra k larda da varmış.Yağ değişiminden sonra düzeldiğini söylediler hatta araç sahibi söyledi.Şuan yağ değişimin bekliyorum inşallah düzelir.Benim bu konuda ki bilgim bu tecrübesi olanlar da bilgi verir zaten.
            2014 Beyaz İnsignia 1.6 T 170 HP Cosmo+Stil Paket(19 Jant+Deri Koltuk+Bose Ses Sistemi)- Ayna Altı Led-Photon Xenon Pro Kit-Tavan Kaplama-4 Çıkış Egzoz
            NAMI DİĞER "GEMİCİK"
            '34 JU 7764'

            Yorum


            • #7
              Yağın vites arası sarsıntı veya devir düşmesi ile bağlantısı okadar az ki. Bunun olması için yağ katranlaşması lazım ki segmanlar devir düşüklüüğü sırasında yağı sıyıramasın ve zorlansın.
              Kaşla göz arası servis başka bir düzeltme yapmıştır.
              CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
              SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

              Yorum


              • #8
                Aracım daha 16500 km de boğaz kelebeği iki senede kirlenmemeli diye düşünüyorum. Garantimin bitmesine 20 gün var servise bir danışayım ne diyecekler ilginize teşekkür ederim şimdi iyice kafama takıldı açıkçası

                Yorum


                • #9
                  Kendi tecrübeme dayanarak söylüyorum, aracımda rölantideki titreme için würth ün enjektör temizleyicisini depo fulleyerek kullandım, benzinciden çıkıp 50km. devirli sürüş ardından titreme yarı yarıya azaldı, hatta bazen hissetmiyorum. Ben olayı enjektör kirlenmesine veya kaçırmasına bağlıyorum. Denemekten zarar gelmez.
                  Bu arada benim araçtaki titreme sürekli değil kalp atışı gibi belli aralıklarla ritmik şekilde.
                  Not: Aracımda gaz kelebeği temizlendi, buji/bobinlere bakıldı, kompresyon testi yapıldı, sübap/silindir/piston/sekman kontrolü yapıldı. Hepsi sorunsuz çıktı, enjektörleri ne hikmetse ustalar sökmek ve bakmak istemiyor..
                  @Murat
                  2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

                  Yorum


                  • #10
                    Nisan 28 için randevu aldım bakalım ne diyecekler umarım bir sorun yoktur. Bu arada servise ikinci bakım için fiyat sordum eğer ilk bakım gibi olursa 850 buji değişimi olursa 1150 tl olacakmış bir yağ filtre değişimine 850 tl nedir ya! Gene sanayi yolu gözükecek malesef

                    Yorum


                    • #11
                      Randevu sonrası sonuç şu: aracım da herşey normalmiş ben takintiliyimdir umarım.
                      Opel garanti uzatma kampanyası yapmış 10bin km 3 yıl için 1380 tl bakıma en son 750 dediler. Bakım 6 taksit garanti uzatma peşinmiş benim durum sıkıntılı olduğundan yatıramadım malesef

                      Yorum


                      • #12
                        Arkadaslar bendede aynı sorun vardı. Kronik diyen subap diyen motor yagi akü bobin buji hava filtresi. Neler neler. Ama en cokta servis. Kronik abi bu opellerde. Delirttiler beni. Yeni buji yok yag. Derken alet cantasi aldim gaz kelebegini bile soktum temizledim. Ama sonunda olay o kadar dehset vericiki anlatayim.
                        arkadaslar opel servislerde bakim yapildiktan sonra hava filitrelerisini degistirirken filtre borusunun kelepceleri sok taktan yalama oluyor. 2 tl lik kelepceyi yenilemedikleri icin o turboya bagli akismetreye bagli boru iceriye kelepceden hava aliyor.
                        Bakimda sokup taktiklari kelepceyi bence yenileyin ama takarken boruyu kirmayin veya plastik aksami catlatmayin. Ayarinda sıkın. Saat gibi calisacak.
                        Uzun zamandir uc bes aydir bu sorun varsa kelepceden sonra gaz kelebegi buji motor yagi degistirin.maf map sensorlerini temizleyin.
                        Not: bu hava borusunda igne ucu kadar bile delik varsa bunu yapar. O yuzden kelepce degistirirken boruyu delmislermi diyede kontrol edin.

                        ​​​​​​​Baska akliniza gelenleride yazarsaniz sevinirim. Bu aracta bu sorun kronik olamaz. Ben inanmiyorum. Saat gibi calismasi lazim.

                        Yorum

                        İşleniyor...
                        X