Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Insignia'da beğenmediğiniz yönler nedir?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • arkadaşlar ben ne opelin ne de baska bir aracın fanatiği değilim.beğenirsem gider tata bile alırım.eleştiri noktalarıma kızmanız bana tuhaf geldi aynı fikir de olmayabiliriz ama değiliz diye de yok falanca forumdan gelmişsin gibi yorumlar hoş değil.Fanatiklik bana göre değil gördüğüm yanlışı söylerim.
    2010 senesinde leon surmustum 1.6 atmosferik motoru vardı.model yılı yanlış ta olabilir ama o zaman leonda turbo motor yoktu.aracı çok beğenmiştim iki tane yorum yapmıştım.birincisi bu motor arabaya yetmiyor ikincisi konsolu çok basit kaçmış.bu yorumumdan bir kaç sene sonra kasa makyajlandı ve araca turbo motor getirdiler ve torpido tasarımını makyajladılar ama gene de iç tasarımı güzel değildi.demem o ki aklın yolu bir.eleştri olmazsa gelişim sürdürülemez.şu anki araçlarınında kalitesi yerlerde sürünüyor.güneşin altında kalsa plastiği hemen erir ama paraya geldimi ev parası istiyorlar nerdeyse.vw gurubu da alt takımdan gelen gacır gucur seslerden (viraj kol lastiği) insan baya rahatsız oluyor.opelden konfor, yakıt/performans olarak benzinli motorları çok daha ötede.bunu ister kabul edin etmeyin bu bir gerçek.dizel motorları opelin iyi belkide 1.6 dizelini alıp sürseydim diğer kusurları amorti ederdim.

    sahip olduğum araç 2012 model 1.6 180 beygir ve km si 60000 in altında.araçta baskı balata her sey yeni sadece diskler ve fren balataları değişmemiş.geri kalan bir sıkıntı yok.lastik ebatım 18 inch aracın kendi orjinal jantı.lastiklerim michelin primacy 3 Y galiba tanesi herhalde simdi 950 TL dir.araçta 10000 tl lik ses sistemi var.kapılarına yalıtım yaptırdım.android teyp taktırdım.gittim tüm ışıkları photon marka ledlerde değiştirdim.eğer ben aracı sevmemiş olsaydım hiç masraf yapmazdım.sonuc olarak para kolay kazanılmıyor.birileri araç üretip cebimdeki paraya talip olacaksa beni mutlu edecek.edemiyorsa da o aracı almam olur biter.velhasıl aracı 3 aydır satmaya çalışıyorum.hala elimde 65000 tl ye geçen bir adamla anlaştık o da vazgeçti.alın size bir diğer eleştiri noktası.yorumu da burda kesiyorum.üyeliğide silebilirsiniz benim için hiçbir problem yok.herkese mutlu günler.

    Yorum


    • 1- Süspansiyon sertliği. Bazen çok sert geliyor. Lastiklerim Michelin Primacy 3. Ön 36 PSI arka 34 PSI ama sert.

      2- Arka diz mesafesi. Insignia'dan 3mm daha uzun olan SuperB gibi bir araca bakınca çok küçük geliyor. B5 Passat'ta bile diz mesafesi daha iyiydi.

      3- Bagaj 500lt ama zemini tam düz değil. Arka koltuklara yakın tarafın çıkıntılı olması bence hoş değil.

      4- Büyük bir alanı motor kaputuna harcamışlar. Kabine harcayabilirlerdi. Gerçi kaputun uzun olması hoşuma gidiyor ama SuperB örneğinde olduğu gibi boyut aynı olmasına rağmen bagaj ve iç hacim daha küçük.

      5- Park sensörleri. Belki de en berbat olduğu donanımların başını çekiyor. Tepki süresi BİM'deki park sensörü kadar vasat. Tepki süresi uzun. Ayrıca 30cm'den kısa mesafeleri ölçemiyor. Halbuki Jetta'da 10cm kadar ötüyor.

      6- Standart ses sitemi. 7 hoparlör var ama yok gibi. Fluence ses sistemi kadar kötü. Ses yüksekliği de yetersiz. 320 kbps'de bile yeteri kadar kaliteli ses yok.

      7- Hidrolik direksiyon sertliği. Benim hoşuma gitse de eşime toros direksiyonu gibi geliyor

      8- El freni kontağı kapatınca ya da P konumuna alınca otomatik çekilmeliydi. Sonuçta o tuşun da bir ömrü var. Op-Com'dan baktığımda dün itibari ile el frenim 7300 kereden fazla çekilmiş. Bir o kadar da bırakmak için basıyoruz.

      9- Torpidoda soğutma olmaması. 2000 model arabamda bile vardı.

      10- Bagajda 12V çakmaklık yok. Süpürgemin kablosu uzun ama bagaja dolap bağlayamıyoruz.

      11- Sesli çalışan süspansiyon

      12- Direksiyonu sona çevirince küt diye vurması. Zararlı bir durum. Arkadaşımın Polo'sunda direksiyon miline yumuşak sınırlandırıcı yapı koymuşlar. Direksiyon sona gelince rot başları küt diye vurmuyor. Direksiyon yumuşak şekilde duruyor.


      Daha bulabilirim sanırsam
      1. 2000 Volkswagen Passat 1.8T Comfortline, Manuel, Deniz Mavisi; 259.400km ----> Satıldı
      2. 2012 Renault Fluence 1.5 dCi Business, Manuel, Gri; 81.500km ----> Satıldı
      3. 2011 Opel Insignia 2.0 CDTI Edition Elegance, Otomatik, Beyaz, 88.500km ----> Satıldı
      4. 2017 Volkswagen Polo 1.4 TDI Comfortline, DSG, Beyaz 46.000km ---->; Satıldı
      5. 2013 Kia Ceed 1.6 CRDI Premium, Otomatik, Siyah, 98000km ---->; Satıldı
      6. 2016 Opel Insignia 1.6 CDTI Cosmo+Stil, Otomatik, Siyah

      Yorum


      • oguzhanc64, op-com cihazı ile el freni çekme sayısını gördüm demissiniz. Ben de daha bikac gün once opcom cihazı aldım. Sadece arıza kodu okuyabiliyor baska bi sey yapamadım. Aracınız kaç model? Bu tarz el freni cekme sayısı gibi bilgileri cihaz/yazılımla nasıl okutuyoruz?
        Benim aracım 2014 1.6t.
        Son düzenleme: Kara Murat; 01.04.2018, 19:51.
        @Murat
        2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

        Yorum


        • Orjinal yazı sahibi: oguzhanc64 View Post
          1- Süspansiyon sertliği. Bazen çok sert geliyor. Lastiklerim Michelin Primacy 3. Ön 36 PSI arka 34 PSI ama sert.

          4- Büyük bir alanı motor kaputuna harcamışlar. Kabine harcayabilirlerdi. Gerçi kaputun uzun olması hoşuma gidiyor ama SuperB örneğinde olduğu gibi boyut aynı olmasına rağmen bagaj ve iç hacim daha küçük.

          5- Park sensörleri. Belki de en berbat olduğu donanımların başını çekiyor. Tepki süresi BİM'deki park sensörü kadar vasat. Tepki süresi uzun. Ayrıca 30cm'den kısa mesafeleri ölçemiyor. Halbuki Jetta'da 10cm kadar ötüyor.

          6- Standart ses sitemi. 7 hoparlör var ama yok gibi. Fluence ses sistemi kadar kötü. Ses yüksekliği de yetersiz. 320 kbps'de bile yeteri kadar kaliteli ses yok.

          8- El freni kontağı kapatınca ya da P konumuna alınca otomatik çekilmeliydi. Sonuçta o tuşun da bir ömrü var. Op-Com'dan baktığımda dün itibari ile el frenim 7300 kereden fazla çekilmiş. Bir o kadar da bırakmak için basıyoruz.

          11- Sesli çalışan süspansiyon
          Sayın haseren 'in bahsettiği gelişim demek ki makyaj operasyonunda işe yaramış. Makyajlı kasada süspansiyonlar yumuşak. Yeri geliyor 18 inçler az geliyor. Park sensörü 10 cm mesafeyi ölçebiliyor. Ses sistemi doyurucu. Araç genel anlamda daha huzurlu. Motor kaputunun büyük olmasının sebebi motor havuzunun aslında büyük olması. Bakmayın biz 1.6 L fındık motorla takılıyoruz da bu aracın 2.8L V6 seçeneği de var Park freni düğmesine gelince ben sağlam yaptıklarını düşünüyorum. Bu araç sadece otomatik vitesle satılmıyor. E her seçeneğe ayrı düğme tasarlamayacaklarına göre.

          Benim asıl beğenmediğim konu ECO düğmesi. Ben aracın bu özelliğini kullanmayı sevmiyorum. 4 yılda kullandığım bir elin parmaklarını geçmez. Genel olarak da bir çalışıp bir çalışmamasından şikayet ediliyor zaten. Ben araca bindiğim gibi ECO düğmesine basar sistemi kapatırım. Hatta yetkili servise sormuştum cihazın servis menüsünden bu ayarı varsayılan olarak kapalı yapabiliyor muyuz diye de hayır demişlerdi. Özetle son bir kaç aydır bu düğmenin basınca takıldığını farkediyorum. Tekrar basıyorum ki takıldığı yerden kurtulsun diye. Demek ki tasarımcı bu sistemi kullanmayan çıkmaz diye düşündü. Evet sistem güzel ülkemizde yakıt pahalı ama arızaların tamiri daha da pahalı.


          Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

          Yorum


          • Orjinal yazı sahibi: Wolverine View Post
            oguzhanc64, op-com cihazı ile el freni çekme sayısını gördüm demissiniz. Ben de daha bikac gün once opcom cihazı aldım. Sadece arıza kodu okuyabiliyor baska bi sey yapamadım. Aracınız kaç model? Bu tarz el freni cekme sayısı gibi bilgileri cihaz/yazılımla nasıl okutuyoruz?
            Benim aracım 2014 1.6t.
            Aracım 2011 model 1.60 firmware yüklü versiyona sahip kablom vardı. Kendi kendime kaşındım bozdum. Firmware güncelleyecektim. Chip destekliyordu. Geçen ay Versiyon 1.70'i aldım ama 1.60 kadar memnun kalmadım. Bilgisayarım da Windows 10. 1.60 olan kablonun PID değeri 6001 olduğu için Windows 10'a kolayca tanıtmıştım ama v1.70 4F50 olarak geldi. Onu Windows 7'ye tanıtıp PID değerini 6001 yaptım filan biraz uğraştırdı ancak çalıştı.

            Sizin versiyon nedir? Bazıları 2014 sonrasını desteklemiyor.

            Şu an hatırlayamadım yerini ama Electronik Park Brake menüsü vardı oraya girince Measuring Blocks butonu var ona basınca sistemdeki sıvının sıcaklığı, kablonun çekilme değeri bırakınca kaçta duruyor bunu 0-1000 arası değerde gösteriyor. Mesela benimki bırakınca 120li değerlerde duruyor. Bir kere çekince 750-800 değerine çekiyor. İkinci çekişte 950lere çıkıyor. Bunları görebiliyoruz.

            Bu blokların menüsünde ikinci sayfada olması lazım bir şey Counter yazıyor orada kaç kere çekildiği görülüyor.
            1. 2000 Volkswagen Passat 1.8T Comfortline, Manuel, Deniz Mavisi; 259.400km ----> Satıldı
            2. 2012 Renault Fluence 1.5 dCi Business, Manuel, Gri; 81.500km ----> Satıldı
            3. 2011 Opel Insignia 2.0 CDTI Edition Elegance, Otomatik, Beyaz, 88.500km ----> Satıldı
            4. 2017 Volkswagen Polo 1.4 TDI Comfortline, DSG, Beyaz 46.000km ---->; Satıldı
            5. 2013 Kia Ceed 1.6 CRDI Premium, Otomatik, Siyah, 98000km ---->; Satıldı
            6. 2016 Opel Insignia 1.6 CDTI Cosmo+Stil, Otomatik, Siyah

            Yorum


            • Orjinal yazı sahibi: HaniBanaDemiş View Post

              Sayın haseren 'in bahsettiği gelişim demek ki makyaj operasyonunda işe yaramış. Makyajlı kasada süspansiyonlar yumuşak. Yeri geliyor 18 inçler az geliyor. Park sensörü 10 cm mesafeyi ölçebiliyor. Ses sistemi doyurucu. Araç genel anlamda daha huzurlu. Motor kaputunun büyük olmasının sebebi motor havuzunun aslında büyük olması. Bakmayın biz 1.6 L fındık motorla takılıyoruz da bu aracın 2.8L V6 seçeneği de var Park freni düğmesine gelince ben sağlam yaptıklarını düşünüyorum. Bu araç sadece otomatik vitesle satılmıyor. E her seçeneğe ayrı düğme tasarlamayacaklarına göre.

              Benim asıl beğenmediğim konu ECO düğmesi. Ben aracın bu özelliğini kullanmayı sevmiyorum. 4 yılda kullandığım bir elin parmaklarını geçmez. Genel olarak da bir çalışıp bir çalışmamasından şikayet ediliyor zaten. Ben araca bindiğim gibi ECO düğmesine basar sistemi kapatırım. Hatta yetkili servise sormuştum cihazın servis menüsünden bu ayarı varsayılan olarak kapalı yapabiliyor muyuz diye de hayır demişlerdi. Özetle son bir kaç aydır bu düğmenin basınca takıldığını farkediyorum. Tekrar basıyorum ki takıldığı yerden kurtulsun diye. Demek ki tasarımcı bu sistemi kullanmayan çıkmaz diye düşündü. Evet sistem güzel ülkemizde yakıt pahalı ama arızaların tamiri daha da pahalı.
              Bildiğim kadarıyla Manuel vites Passatlarda da el freni otomatik olarak çekiliyor. Yani hepsinde yapmıyorsan bile bari otomatiklerde yap. Zor bir şey değil yazılım işine bakar aslında.

              Yanlış anlaşılmasın kaputun uzun olması benim çok hoşuma gidiyor aracı heybetli gösteriyor ama... Ama işte
              1. 2000 Volkswagen Passat 1.8T Comfortline, Manuel, Deniz Mavisi; 259.400km ----> Satıldı
              2. 2012 Renault Fluence 1.5 dCi Business, Manuel, Gri; 81.500km ----> Satıldı
              3. 2011 Opel Insignia 2.0 CDTI Edition Elegance, Otomatik, Beyaz, 88.500km ----> Satıldı
              4. 2017 Volkswagen Polo 1.4 TDI Comfortline, DSG, Beyaz 46.000km ---->; Satıldı
              5. 2013 Kia Ceed 1.6 CRDI Premium, Otomatik, Siyah, 98000km ---->; Satıldı
              6. 2016 Opel Insignia 1.6 CDTI Cosmo+Stil, Otomatik, Siyah

              Yorum


              • Orjinal yazı sahibi: oguzhanc64 View Post
                1- Süspansiyon sertliği. Bazen çok sert geliyor. Lastiklerim Michelin Primacy 3. Ön 36 PSI arka 34 PSI ama sert.

                2- Arka diz mesafesi. Insignia'dan 3mm daha uzun olan SuperB gibi bir araca bakınca çok küçük geliyor. B5 Passat'ta bile diz mesafesi daha iyiydi.

                3- Bagaj 500lt ama zemini tam düz değil. Arka koltuklara yakın tarafın çıkıntılı olması bence hoş değil.

                4- Büyük bir alanı motor kaputuna harcamışlar. Kabine harcayabilirlerdi. Gerçi kaputun uzun olması hoşuma gidiyor ama SuperB örneğinde olduğu gibi boyut aynı olmasına rağmen bagaj ve iç hacim daha küçük.

                5- Park sensörleri. Belki de en berbat olduğu donanımların başını çekiyor. Tepki süresi BİM'deki park sensörü kadar vasat. Tepki süresi uzun. Ayrıca 30cm'den kısa mesafeleri ölçemiyor. Halbuki Jetta'da 10cm kadar ötüyor.

                6- Standart ses sitemi. 7 hoparlör var ama yok gibi. Fluence ses sistemi kadar kötü. Ses yüksekliği de yetersiz. 320 kbps'de bile yeteri kadar kaliteli ses yok.

                7- Hidrolik direksiyon sertliği. Benim hoşuma gitse de eşime toros direksiyonu gibi geliyor

                8- El freni kontağı kapatınca ya da P konumuna alınca otomatik çekilmeliydi. Sonuçta o tuşun da bir ömrü var. Op-Com'dan baktığımda dün itibari ile el frenim 7300 kereden fazla çekilmiş. Bir o kadar da bırakmak için basıyoruz.

                9- Torpidoda soğutma olmaması. 2000 model arabamda bile vardı.

                10- Bagajda 12V çakmaklık yok. Süpürgemin kablosu uzun ama bagaja dolap bağlayamıyoruz.

                11- Sesli çalışan süspansiyon

                12- Direksiyonu sona çevirince küt diye vurması. Zararlı bir durum. Arkadaşımın Polo'sunda direksiyon miline yumuşak sınırlandırıcı yapı koymuşlar. Direksiyon sona gelince rot başları küt diye vurmuyor. Direksiyon yumuşak şekilde duruyor.


                Daha bulabilirim sanırsam
                Aracım 2015 Ağustos üretimi ve saydıklarınızın hiçbiri yok . Makyaj oldukça işe yaramış. Hatta 19"JANT ile çukurları çok güzel absorbe ediyor. Ses sistemi BOSE ve mükemmel . Diz mesafesi 1.78 boyum var ve şoför koltuğu geride olduğu halde arka koltuk diz mesafemi ölçüm 1 karış boşluk var . Söylediğiniz birşey var ona katılıyorum,bagajın dümdüz olmaması.

                Yorum


                • Orjinal yazı sahibi: oguzhanc64 View Post

                  Bildiğim kadarıyla Manuel vites Passatlarda da el freni otomatik olarak çekiliyor. Yani hepsinde yapmıyorsan bile bari otomatiklerde yap. Zor bir şey değil yazılım işine bakar aslında.

                  Yanlış anlaşılmasın kaputun uzun olması benim çok hoşuma gidiyor aracı heybetli gösteriyor ama... Ama işte
                  Aslında otomatik vites araçlarda el freninin manuel olarak çekilmesi pek sıkıntı değil; çünkü otomatik vites aracı stop etmeden P'ye alınmalı ve araç sonra stop etmeli. Ancak el frenini daha önce çekmeli ve aracı el frenine bindirdikten sonra P'ye alınmalı; son olarak da araç stop edilmeli. Bu ideal kullanım senaryosunda zaten el freni hiç bir zaman otomatik çekilmeyecek. Fakat bilinçsiz kullanıcılar için yararlı olabilir.

                  Yorum


                  • 2014 yeni kasa volvo s60 1.6 d2 kullanıcısıydım, 100bin km'ye kadar kullandım araçtan sıkılıp satmaya karar verdim, baska modelleri araştırmaya başladım ve insignia tasarım, donanım ve performans olarak listenin üst sıralarındaydı. Ustelik 2009 yılında Avrupada yılın en sorunsuz otomobili seçilmişti.

                    Amaa bu sayfadaki yorumları okuyunca insignia almaktan vazgeçtim, neredeyse 30 yıldır kesintisiz olarak otomobil dergileri, ansiklopedileri, sonra internetle beraber otomobil forumları, amatör pist ve drag tecrübelerim var; ama baska bir forumda bir modelin şikayetlerinin konu edildiği ve onlarca sayfa yazının olduğu bir başlık görmedigim için, 'demek ki bu insignia cok sorunlu ve kullanıcıları bezmiş " diye bir önyargı oluştu bende.

                    Derken arabami sattım, ve 2014 s60 d4 almak için bir saticiyla anlasarak başka bir sehre gittim, araç 190 hp 400 nm ve 8 ileri. Fakat arac kozmetik olarak icime sinmedi, almadım. Ne alayim diye düşünürken bir arkadaşımın ricasi ile sirf onu kirmamak adina büyük bir isteksizlik ve onyargi ile 2016 1.6 cdti cosmo'nun detayli test sürüşünü yaptım. Vee bingo !!!

                    Bu sayfada yazilan onca incik cıncık şikâyet ile o arabanin yakindan alakasi yoktu. Zaten 2009 yilinda Avrupanin en sorunsuz otomobili ödülünü almıştı, bu hep kafami karıştırıyordu.

                    Yok süspansiyonu sert, yok gürültülü çalışıyor, yok ön takimlardan sesler geliyor, yok direksiyonu sert.... Tümu uçtu gitti.

                    Tüm olay makyajda. Makyajli insignia cok detayli bir revizyondan gecti, süspansiyondan direksiyonuna ve isi ve ses yalitimina , infotainment sisteminden hoparlörlerine kadar yenilendi, opel tüm musteri geri donuslerini dikkate almisti ve kusursuza yakin bir model olmustu makyajli insignia.

                    Diger seçeneklerin üzerini bir cirpida sildim ve Insignia'yi aldim. Iyiki de almışım

                    Bu arada tüm Avrupa'da 2017 yılında kapsamli şekilde ingiltere merkezli bir sektorel otorite tarafından yurutulen arastirmaya göre INSIGNIA D SEGMENTININ EN SORUNSUZ MODELI SECILDI.

                    Bir de demem o ki, bu sayfadaki konu, potansiyel insignia alıcılarını ciddi şekilde yanlış yonlendiriyor, modelle ilgili olduğundan farkli bir imaja sebep oluyor ve bu algi bir insignianin direksiyonuna geçmeden kirilamiyor.

                    Yorum


                    • Ben 2 kasayı (makyajsız ve makyajlı, yeni kasa değil) aktif olarak kullanıyorum ve arada çok fark var. 2 ayrı araç gibi. Insignia'nın aslında ciddi bir sorunu yok ancak çok fazla tabiri caizse "incik, cincik" sorunu var. O yüzden de kullanan herkes aracından genel olarak memnun ama detaylarda şikayetçi olduğumuz pek çok konu var. Makyajlı kasada ise neredeyse hiç bir şikayet yok çünkü dediğiniz gibi Opel makyajlı kasaya iyi çalışmış.

                      Yorum


                      • Orjinal yazı sahibi: Bay C View Post
                        2014 yeni kasa volvo s60 1.6 d2 kullanıcısıydım, 100bin km'ye kadar kullandım araçtan sıkılıp satmaya karar verdim, baska modelleri araştırmaya başladım ve insignia tasarım, donanım ve performans olarak listenin üst sıralarındaydı. Ustelik 2009 yılında Avrupada yılın en sorunsuz otomobili seçilmişti.

                        Amaa bu sayfadaki yorumları okuyunca insignia almaktan vazgeçtim, neredeyse 30 yıldır kesintisiz olarak otomobil dergileri, ansiklopedileri, sonra internetle beraber otomobil forumları, amatör pist ve drag tecrübelerim var; ama baska bir forumda bir modelin şikayetlerinin konu edildiği ve onlarca sayfa yazının olduğu bir başlık görmedigim için, 'demek ki bu insignia cok sorunlu ve kullanıcıları bezmiş " diye bir önyargı oluştu bende.

                        Derken arabami sattım, ve 2014 s60 d4 almak için bir saticiyla anlasarak başka bir sehre gittim, araç 190 hp 400 nm ve 8 ileri. Fakat arac kozmetik olarak icime sinmedi, almadım. Ne alayim diye düşünürken bir arkadaşımın ricasi ile sirf onu kirmamak adina büyük bir isteksizlik ve onyargi ile 2016 1.6 cdti cosmo'nun detayli test sürüşünü yaptım. Vee bingo !!!

                        Bu sayfada yazilan onca incik cıncık şikâyet ile o arabanin yakindan alakasi yoktu. Zaten 2009 yilinda Avrupanin en sorunsuz otomobili ödülünü almıştı, bu hep kafami karıştırıyordu.

                        Yok süspansiyonu sert, yok gürültülü çalışıyor, yok ön takimlardan sesler geliyor, yok direksiyonu sert.... Tümu uçtu gitti.

                        Tüm olay makyajda. Makyajli insignia cok detayli bir revizyondan gecti, süspansiyondan direksiyonuna ve isi ve ses yalitimina , infotainment sisteminden hoparlörlerine kadar yenilendi, opel tüm musteri geri donuslerini dikkate almisti ve kusursuza yakin bir model olmustu makyajli insignia.

                        Diger seçeneklerin üzerini bir cirpida sildim ve Insignia'yi aldim. Iyiki de almışım

                        Bu arada tüm Avrupa'da 2017 yılında kapsamli şekilde ingiltere merkezli bir sektorel otorite tarafından yurutulen arastirmaya göre INSIGNIA D SEGMENTININ EN SORUNSUZ MODELI SECILDI.

                        Bir de demem o ki, bu sayfadaki konu, potansiyel insignia alıcılarını ciddi şekilde yanlış yonlendiriyor, modelle ilgili olduğundan farkli bir imaja sebep oluyor ve bu algi bir insignianin direksiyonuna geçmeden kirilamiyor.
                        kesinlikle size katılıyorum. İnsanlar bu yanlış algı yüzünden insigniaya tu kaka diyor. ve bu algı politikası bizim araçlarımızın değerlerini düşürüyor. sırf vw diye adamlar kıçı kırık poloyu 100binlere satıyor. ben şöyle diyim özellikle makyajlı insignia parasına göre bu araç piyasasında bırakın kendi segmentini tüm segmentlerin arasındaki ennnnn mantıklı fiyat performans aracıdır.

                        Yorum


                        • İnsignia’ların sadece şanzımanından şikayetçiyim.

                          Yorum


                          • Aracımı alalı henüz 2 hafta oldu. 2011 dizel cosmo ben genel olarak gayet memnunum. eksik veya beğenmediğim yönleri ses sistemi böyle bir araç için zayıf. start stop ve anahtarsız çalıştırma olsa çok daha iyi olurdu

                            Yorum


                            • Start-stop çalışmaz oldu,yan aynalar kapanma açılma sorunu..

                              Yorum


                              • Yan aynların sorunu tozdan oluyor %80. benim arac suyu görünce aynalar canavar gibi...
                                Ergün GÜRBÜZ

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X