Duyuru

Collapse
No announcement yet.

AFL Far Beyni Orjinal

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • AFL Far Beyni Orjinal

    Merhabalar. AFL far beyni satılıktır. İhtiyacı olan arkadaşlara uygun fiyata verebilirim. Ürün hic kullanılmadı. Orjinal Hella 5DV009 720-00.

  • #2
    benim afl far problemim var bir kaç arkadaş gibi. sebepsiz alakasız bir şekilde ara ara afl far hatası veriyor, baktırmadığım yer kalmadı. bir kaç yere daha danışacağım. eğer sıkıntı far beyninde çıkarsa talip olabilirim. fiyat nedir öğrenebilir miyim ?

    Yorum


    • #3
      Bende bir cok defa bu problemi yaşadım ve artık tum sistemi cozdum. Sizde ne gibi arıza var? Detaylarını ogrenebilirsem yardımcı olabilir ve problemi çözebiliriz

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: escape View Post
        Bende bir cok defa bu problemi yaşadım ve artık tum sistemi cozdum. Sizde ne gibi arıza var? Detaylarını ogrenebilirsem yardımcı olabilir ve problemi çözebiliriz
        Kardeşim bendeki şöyle bir sorun. Arıza sürekli vermiyor. Yani Aracımı her çalıştırmamda hata gelmiyor. ama biraz kullandıktan sonra hemen veriyor. kontak kapatıp açtığımda tekrar geliyor. bazende gündüzleri far yanmazken bile geliyor. Ve şuna dikkat ettim sıcak havalarda kesinlikle veriyor. ama kış aylarında 10 gün vermediğide oluyor. Bi kaç kez cihaza bağlattım ama İLETİŞİM KAYBI yada PROBLEMİ gibi hatalar alıyorum. Varmı bir fikriniz? Diğer sağ sol aydınlatmaları değiştirdim ama çözülmedi.

        Yorum


        • #5
          Eğer normalde gece otomatik modda uzun farları yakabiliyorsa far beyni saglam demektir. Bununla beraber ara sıra farların tum fonksiyonları calısmasına ragmen ara sıra hata veriyorsa farların içerisine su alma durumu var. Farlarınızda buharlanma varmı?. Aracı eğimli bir yere park edip far kapaklarından ıslanma varmı kontrol edebilirsiniz. Far beyni xenon ampulun hemen altındadır. Soketlerden gorebilirsiniz. En altta oldugu için olusan bugulanma ve su sert hızlanmada yada yuksek egimli bir yere cıkarken su soketlerin arasından beynin icine sızıyor. Dedigim gibi uzun ve kısa farlar normal calısıyorsa henuz yanmamıs ve vaktiniz var sokulup su alan yerlerin kontrol ve izolesi icin. Farları sökmek çok basit. Sadece tamponu biraz aralamak gerekiyor. Beyini söktügünüzde soketlerde oksitlenme oldugunu göreceksiniz.Soguk sıcak hava farlarında arızanın tekrarlanması su aldıgının habercisi. Bazı yerlerde basınclı hava tutuyorlar kurutma için. Bunu tavsiye etmiyorum. Beyin en alt kısımda oldugu için bütün su oraya girecek.Bunun dısında ise az bir ihtimal diger sensorlerin ( direksiyon açı, eğim gibi ) temassızlık durumu olabilir.

          Hata vermeden önce ve sonra gece & gunduz kullanımınında farların durumu nasıl?

          Yorum


          • #6
            Ayrıca eger far beyni su alma yüzünden bozulsa bile tamir edilebiliyor. Benim aracıma olmustu. Bozulan far unitelerinin üst kapak kısmını kesip açmıştım. Bendekinde 2 adet voltaj regulatoru yanmış. Degiştirince çalıştı.Silikonla tekrar kapağı yapıştırıp kapatmıştım. Farların birleşme noktalarından su alıyordu test ettigimde. Orraları komple silikonla izole ettikten sonra tekrar su alma durumu olmadı.

            Yorum


            • #7
              geceleri Otamatik Modda iken sadece AFL far hatası vermez ise uzun kısa yapabiliyorum. Ama hata verdiği an ne yazıkki yapamıyorum. Daha dün soketlere vs. baktırdım. En ufak bir su alma yada buğulanma yok. kapağı açtığın an içi sıfır gibi zaten. soketleri söküp kontrol ettik soketlerin girişinde bile oksitlenme felan yok. Far durumu tamamen bahsettiğim gibi yaz aylarında hergün hata veriyor. Yani bu aylarda. Hatta gündüzleri bile veriyor bazen farla yanmadığı halde. Ama kış aylarında bu minumuma düşüyor. Örneğin hava sıcaklığı eksinin altına düştüğü anda hiç vermiyor. Ama 30 derece üstünde her an veriyor sorun ne bende anlayamadım bi türlü. Arıza koduda sadece iletişim hatası olarak geçiyor.

              Yorum


              • #8
                Xenon ampule giden siyah kalın bir kablo var. Xenon beyni soketinden cıkıp farın ön kısmından alt kısmına geçirilmiş sonrada ampule bağlanmış. Biraz dolaştırmışlar kabloyu. Uzun kısa far yaptıgınızda mercegin haraket mekanizmasi var. Ray gibi ileri geri geliyor. O siyah kablonun haraket yolunda sıkısıp sıkısmadıgına bakabilirmisiniz. Gerekirse klipslerle kabloyu sabitleyin. Bende boyle nedensiz hatalar veriyordu farkedene kadar. Ayrıca xenon unitesinin su alıp almadıgını kontrol etmek icin farın ve beynin sokulmesi lazım. Olusan buharlanma veya su alma durumunda farın ön kısmında cukur gibi bir yerde birikiyor ve farı ters cevirmedikce farkedilmiyor. Farın arka kısmına ise ilk su alabilecek yer ise xenon beyni. Ama beynin icine su almıssa sokmeden anlasılmıyor. Cok kucuk deliklerden, soketin arasından sızıyor ve cıkacagı bir yer yok. Muhtemelen bir defa aldıysa icerisinde kucuk oksitlenme yapmıs olabilir. Yagıs olmayan havalarda farın tum kapaklarını acarak kullanın bir kac gun. Park ettiginzde motorun sıcaklıgı farın icini kurutacaktır.Bir kac gun gözlemleyip sonucu paylasırmısınız. Sonuc olarak sizde xenon unitesi saglam. Bu unite bozuldugunda farlarınız hic yanmaz.

                Yorum

                İşleniyor...
                X